_AleX_ Skrevet Januar 1, 2010 Skrevet Januar 1, 2010 Hei. Har tenkt å bytte ut mitt nåværende senkesett som står i fjørbein, med eit høgdejusterbart KW senkesett til min e30 cab til sommeren. Men lurer på korleis desse senkesetta Bygger i hjulbuen, spesielt framme. Dette er viktig for meg fordi eg har Keskin KT1 9x16 felger på bilen. Siden klaringen mellom fjærbein og felg framme egentlig er for liten og framfelgane er spaca ut 3mm fra før for at dei ikkje skal ta borti, lurer eg på om om desse høgdejusterbare senkesetta frå KW bygger like langt ut som eit orginalt fjærbein Noen som veit, eller har vert bori dette tidlegere ? Eg vil unngå å space felgene lenger ut, fordi dei stikk allerede nok utforbi hjulbue, og valsing vil eg unngå...
Yngvejos Skrevet Januar 2, 2010 Skrevet Januar 2, 2010 Det kommer an på hvor lavt du justerer den. Fjærbeinet er like tykt, men hvis du justerer den for lavt, vil fjæra treffe hjulet. For å gå klar med en 9x16 felg, må du ha et14.
_AleX_ Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Skrevet Januar 2, 2010 Takk for svar veit du kor masse eg kan senke før dette ikkje går ? så desse justerbare bygger ikkje mer enn 51mm da ? Keskin KT1 kommer vel berre med nermeste et: et15 i 16" slik som eg har forstått, så rekner med eg må fortsette å bruke de 3mm spacerene for å gå klar
Yngvejos Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 Takk for svar veit du kor masse eg kan senke før dette ikkje går ? så desse justerbare bygger ikkje mer enn 51mm da ? Keskin KT1 kommer vel berre med nermeste et: et15 i 16" slik som eg har forstått, så rekner med eg må fortsette å bruke de 3mm spacerene for å gå klar Det burde gå greit med 3mm spacere. Hvis du ikke greier å senke den langt nok pga fjærer som tar i dekket, kan du hente en del ekstra senk ved å bytte ut tårnlagrene i camberplater.
FTE Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 Jeg har K-sport og de må spaces ut 15mm for å gå klar fjær og justeringsmutter med 9x16". Sikkert litt forskjell på de settene da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå