H_Vatn Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 opp.. kan gå billigere ved hurtig avgjørelse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2010 må desværre bort nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2010 opp.. kan kanskje byttes i billigere bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 bump ny pris. må bort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Hva er km.stand på bil og motor? Og hva skal til for å få den EU-gokjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2010 km.stand på motor er ukjent. men på km telleren står det 511000 nå. bruker utrolig lite olje. det som må gjøres med e28en før eu er: ny bakstillig eller bytte klosser skiver bremseskjold og alt til håndbrekket. traversforinger og ei foring på en demper bak tror jeg. foringene på girkasse traversen. eksos og noen foringer i forstilling tror jeg. og eneste jeg vet må sveises er jekk festa foran. og det har kommet en vannlekasje rundt motor en plass. må fylle vann ca en gang i uka. vet ikke hvor lekasjen er. men olja er fin og det er ikke noe olje i vannet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2010 solgt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Håper gamlebilen min havnet hos noen som tar vare på den Noen e28 i landet med høyere kilometerstand? Værste av alt er at den sikkert har rulla lenger også. Telleren hadde stått stille lenge i følge eieren før meg, helt til jeg fiksa den for ca 3 år siden Lenge leve "Bertha" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 etter so jeg forsto det så skulle de begynne med og fikse opp til eu ca med engang. og vis han vraker den ligger han tynt ann;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Lenge leve Bertha.. Kommer til å rulle mange mange mil på Smøla har jeg følelsen av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2010 ca like mange mil som alle andre "ungdomsbilene" utpå der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 spør bare av ren nyskjerrighet, hvor langt har denne bilen rullet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2010 km.stand sto på 511000 tror jeg det var. men den har nok gått mye mer enn dette i følge tidligere eier:) savner den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg