emilst Skrevet Januar 2, 2010 Skrevet Januar 2, 2010 Har dårlig innsug i kupeen. Mistenker at pollenfiltrene er tette. Skal støvsuge dem, men kan disse legges legges i mildt såpevann? Sjekket på Mekonomen og disse filtrene er dyre (ca. kr 1000 for 2 stk).
Kristian H. Foss Skrevet Januar 2, 2010 Skrevet Januar 2, 2010 Det var drøy pris, hadde potte tett filter på min E36, men var en helt annen pris på GS. Sjekk der, ville kjøpt nye.
Robin L Skrevet Januar 2, 2010 Skrevet Januar 2, 2010 tror de har disse på biltema for en ok pris, 300/stk el noe. ville heller ha byttet de enn å vasket jeg da men. hvis du vasker de, sørg for skikkelig tørk før du setter dem inn igjen hvertfall. kan jo prøve uten filtrene også.
Dan Skrevet Januar 2, 2010 Skrevet Januar 2, 2010 Tull å vaske de. Kjøp heller nye. Kjøper mine hos Koed til rundt 300 kr for to.
Lars89 Skrevet Januar 2, 2010 Skrevet Januar 2, 2010 Mekonomen er nesten alltid latterlig dyrt. De koster 290,- (evt 347,- med aktivt kull) på Koed.no. Er endel i frakt, så lønner seg å bestille litt annet i samme slengen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå