Beivakongen Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Noen som har bilder av noen? Har søkt litt men finner ikke noen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2010 Slike: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Ikke lett det her. Eneste jeg fant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 var enn m3 her inne som hadde sånne felger, skal se om jeg finner den Lars : Det er jo en e46.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 var enn m3 her inne som hadde sånne felger, skal se om jeg finner den Lars : Det er jo en e46.. Hadde vært kjempe;) Lurer på å skaffe meg slike i gunmetall og sette på en gt vinge jeg har liggende,Hva tror dere om det? Eller så blir det en cleenere stil med kantfelger og uten vinge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Ikke lett det her. Eneste jeg fant... Er ikke det der en E46 også forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 Det var såpass vanskelig ja;) Må vell spørre om noen som er flinke i photoshoping kan lage et da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Fant en her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 Jaja får nå en viss peiling,hadde noen shoppa bilen blå og felga gunmetall nå så Det første der er mo5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Jepp, så det, men gadd ikke og slette det Ja bare og photoshope som bare f. for jeg har ikke peil på det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 Jepp, så det, men gadd ikke og slette det Ja bare og photoshope som bare f. for jeg har ikke peil på det... Ikke jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Tror det kan bli tøft, finner ikke igjen den blåe m3'n har leita lenge nå, men finner den fortsatt ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 felga på denna så mere ut som revolution felger da men veldig like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2010 felga på denna så mere ut som revolution felger da men veldig like Ja synes jeg så en liten forskjell ja men de er nå ganske like da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå