gaasen Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Skrevet Januar 11, 2010 Blir bilder med hjula på senest på torsdag..
gaasen Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Skrevet Januar 17, 2010 Har jeg endelig ftt rota meg til å tatt noen bilder med hjula Noe senka i photoshop
codex Skrevet Januar 17, 2010 Skrevet Januar 17, 2010 Nydlig bil Likte de felgene! Tenkt på Blackline baklykter og tone rutene ?
gaasen Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Skrevet Januar 17, 2010 Har fått pris på toning.. Så lysten er der.. Mulig det blir i nærmeste framtid.. Baklyktene er under vurdering også.. Er lommeboka det står i..
codex Skrevet Januar 17, 2010 Skrevet Januar 17, 2010 Det er sant det Er jo ikke noe hastverk heller, er jo vakkert som det er også Så det er jo bare og ta ting etterhvert Jeg vurdere og tone ned litt fremme også, har bare bak nå. Hadde sitt litt mer komplett ut da Men er jo litt sjangsespill med tanke på whining fra onkel politi
Tore Diesel Skrevet Januar 17, 2010 Skrevet Januar 17, 2010 Dette ble bra det Fint med kantfelger! Jeg stemmer for nye baklykter før toning, ikke så dyrt heller det
gaasen Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Skrevet Januar 17, 2010 codex skrev: Det er sant det Er jo ikke noe hastverk heller, er jo vakkert som det er også Så det er jo bare og ta ting etterhvert Jeg vurdere og tone ned litt fremme også, har bare bak nå. Hadde sitt litt mer komplett ut da Men er jo litt sjangsespill med tanke på whining fra onkel politi Det er akkurat det.. Om jeg skal tone blir det nok hele veien.. Kommer ekstra godt fram også når det er så lyse bilder..
gaasen Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Skrevet Januar 17, 2010 Da er bilen lagt ut for salg på finn.no http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20575960
Mr.Silver Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Fin bil med riktige planer Slenger meg med resten av gjengen her anngående blacklines, dette gjør så utrolig mye med bilen.. så det må du prioritere
Saltkjelen Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 gaasen skrev: Da er bilen lagt ut for salg på finn.nohttp://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20575960 Får jeg spørre hvorfor? Har du ikke nettopp fått bilen?
gaasen Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Skrevet Januar 18, 2010 Skal prøve meg litt på import fremover tenkte jeg..
E.H.D Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Ble tøft med 20" felger. Det eneste er at bremsene ser små at med så store felger med et så åpent design. Hvordan synes du innpresset passet?
gaasen Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Skrevet Januar 18, 2010 E.H.D skrev: Ble tøft med 20" felger. Det eneste er at bremsene ser små at med så store felger med et så åpent design.Hvordan synes du innpresset passet? Enig i det.. blir veldig åpent. Får se til sommern om jeg fremdeles har den. Da blir det vurdert å handle litt div på den. Innpresset ble knall. Slipper å valse både frem og bak. Tror til og med jeg kunne hatt et 20.. Men kan heller unne meg litt bredere dekk neste gang..
liam Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Kjempefin bil med riktig utstyr, og noen virkelige drøye felger. Det er mange 320er til salgs der ute, men få med riktig kombinasjon, så denne selger nok greit. Jeg kan ikke forstå at alle vil ha blacline lykter, da de får bilen til å se ut som en Nissan primera fra riktig vinkel. Det er noen Mercedes E-klasse vibber der også. Syntes selv den røde kontrasten i de originale lyktene passer utmerket mot en mørk lakk. Liam
codex Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Blackline på E9x tar seg betraklig mye bedre ut enn på de 2 bilene der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå