Gå til innhold

soltun-racing Bmw e30 325 nye bilder på side 8 :)

bullseyee
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

mye av det som er med den stod det ikke noe av i annonsen, men jeg har tengt til å fullføre den jeg. har vært å ordna meg gode priser på alle korosseri dela jeg skal ha på mekonomen, panser, begge framskjerma, begge hjulbua bak, begge kanala, front plate, bak plate, side plater bak, innvendige hjulbuer bak, div plater i gulvet. får alt dette til 7289kr. får kanala på lørdag har ikke råd til alt med en gang da min 2003 mod bmw hoppet over register her om dagen. kom på 6499kr det å, ny strammer å glide skinne måtte til. satte den på bmw på hamar.

fått tatt et stort rust hull ved vangen under front lykten her om dagen å. gjøre litt til i helga.

får bare håpe det blir blir litt bedre temp til da, er 36blå her nå. brrrrrr :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bli bra dette! :)

Her er forresten bilen din http://s231.photobucket.com/albums/ee22 ... ction=view¤t=325iingierstrand.flv

Fint smell på slutten der!

hehe ja se der ja, bedre med en bil som er godt brukt, en å kjøpe en som er døv kjørt, da ryker i allefall ting hvis man gasser på

Hehe, sant det.

Morsom bil det der;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, men da får jeg titte litt på et høggeri eller no :)

fikk begynnt med den enne kanalen i stad. men bygg tørka mi ville ikke starte så jeg orka ikke å drive på så veldig lenge.

satser på bedre temp til helga igjen.

må prøve å få tatt noen bilder å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada en skal ha litt å drive med :P

skal ta no bilder i helga tengte jeg, fant igjen kamera i går. planen var å få ferdig kanala i helga, så får jeg spare litt til resten av dela. har å bestilt litt til turbo sierran å som jeg må få kjørbar igjen.

hvis noen er int så er m3 vingen til salgs, usikker på om den er ekte, men står noe på tysk under den. selger å interiøret som er i den billig. selge eller bytte mot no til bilen.

har å bestilt justerbare bøttestoler samt 4pungt selaer.

bånnpanna mi har oxo røki fikk jeg se her om dagen, all olja har rønni ut. er noe dritt da den ligger under traversen. noen som har noe tips ang det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

go dagen godt folk :P

fikk litt deler på fredag å. fikk stab stag bak til automote bmw en min, å 1 stol til e30 en, får den andre da de får den inn på lager.

tror den blir bra med de stola for de var tøffe å utrolig gode å sitte i :)

skal ut en tur nå å ta litt mer rust. prøve å bli ferdig med batteri kassa.

skal ta ut interiøret i dag å så jeg får tatt litt rust i gulvet å sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...