Robkill Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Bomtur? den salgsannonsen jeg så beskrev da veldig godt hvordan bilen var Uansett, den har potensiale til et greit prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Kan bli bra dette! Her er forresten bilen din http://s231.photobucket.com/albums/ee22 ... strand.flv Fint smell på slutten der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 mye av det som er med den stod det ikke noe av i annonsen, men jeg har tengt til å fullføre den jeg. har vært å ordna meg gode priser på alle korosseri dela jeg skal ha på mekonomen, panser, begge framskjerma, begge hjulbua bak, begge kanala, front plate, bak plate, side plater bak, innvendige hjulbuer bak, div plater i gulvet. får alt dette til 7289kr. får kanala på lørdag har ikke råd til alt med en gang da min 2003 mod bmw hoppet over register her om dagen. kom på 6499kr det å, ny strammer å glide skinne måtte til. satte den på bmw på hamar. fått tatt et stort rust hull ved vangen under front lykten her om dagen å. gjøre litt til i helga. får bare håpe det blir blir litt bedre temp til da, er 36blå her nå. brrrrrr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 Kan bli bra dette! Her er forresten bilen din http://s231.photobucket.com/albums/ee22 ... ction=view¤t=325iingierstrand.flv Fint smell på slutten der! hehe ja se der ja, bedre med en bil som er godt brukt, en å kjøpe en som er døv kjørt, da ryker i allefall ting hvis man gasser på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Kan bli bra dette! Her er forresten bilen din http://s231.photobucket.com/albums/ee22 ... ction=view¤t=325iingierstrand.flv Fint smell på slutten der! hehe ja se der ja, bedre med en bil som er godt brukt, en å kjøpe en som er døv kjørt, da ryker i allefall ting hvis man gasser på Hehe, sant det. Morsom bil det der;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 De interiørdela jeg har var nok ikke akkurat noe å skryte av desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2010 ok, men da får jeg titte litt på et høggeri eller no fikk begynnt med den enne kanalen i stad. men bygg tørka mi ville ikke starte så jeg orka ikke å drive på så veldig lenge. satser på bedre temp til helga igjen. må prøve å få tatt noen bilder å. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 ser ut som du har skaffa deg litt av eit prosjekt men kan jo helt sikkert bli bra. Bilder ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 jada en skal ha litt å drive med skal ta no bilder i helga tengte jeg, fant igjen kamera i går. planen var å få ferdig kanala i helga, så får jeg spare litt til resten av dela. har å bestilt litt til turbo sierran å som jeg må få kjørbar igjen. hvis noen er int så er m3 vingen til salgs, usikker på om den er ekte, men står noe på tysk under den. selger å interiøret som er i den billig. selge eller bytte mot no til bilen. har å bestilt justerbare bøttestoler samt 4pungt selaer. bånnpanna mi har oxo røki fikk jeg se her om dagen, all olja har rønni ut. er noe dritt da den ligger under traversen. noen som har noe tips ang det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lk2105 Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 hvordan er fram stolene? bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2010 de her bestilte jeg http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare ... g=&vgpath= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 litt bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 ikke bry dere om sveisinga noen som har lyst på? bilde av sierran å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2010 go dagen godt folk fikk litt deler på fredag å. fikk stab stag bak til automote bmw en min, å 1 stol til e30 en, får den andre da de får den inn på lager. tror den blir bra med de stola for de var tøffe å utrolig gode å sitte i skal ut en tur nå å ta litt mer rust. prøve å bli ferdig med batteri kassa. skal ta ut interiøret i dag å så jeg får tatt litt rust i gulvet å sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ajsandberg Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Gamlebilen min jo Eide den fra juni 08 til oktober 08. Har mye gode minner fra denne bilen.. Den har levd et hardt liv i nord norge tidligere, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå