Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk igjen mail av bt i dag, med gode nyheter ang godkjenning av halv bur i bilen :)

fikk å med instrukser på åssen det skulle være så jeg kunne få det godkjent.

då må jeg nok begynne å spare til bur :D

• Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Litt av en jobb du har tatt på deg, men blir nok bra dette :)

Ikke værst å få godkjent halvbur, måtte du bruke FIA godkjent da?

Du skal vel ikke ha bakseter i bilen, men er ikke det påbudt da bilen er reg for 5 personer?

Skrevet
du må ut bed baksetene når man godkjenner halvbur.

Sitteplasser blir endret fra 5 til 2

Høres bra ut, men trodde ikke du fikk nedskrive sitteplasser lengre jeg.

Får man nedslrive akselvekt i samme slengen også da?

Skrevet

kravet de hadde var at buret var fia godkjent, og at det stod såpass langt bak at det ikke var mulig å slå hode borti det. bilen ble å da fra 5 seter til 2. får sikkert grønne skilter da? :S

Skrevet

Dette høres jo supert ut, men hvis man setter i halvbur med bøyla som da står fra gulv-opp langs b stolpe-tvers over tak-ned langs b-stolpe igjenn til gulvet ville det være rart om BT ikke skulle påstå du kan slå hodet i den? :wink:

Vilket BT har du hørt med ang. dette? Skulle vært finfint å fått godkjent bur i e30 tralla ja :D

Kan ta dette på pm om du vil.

Skrevet

må bare flytte den langt bak som det går ann da å utenom at det ser rart ut.

jeg skal godkjenne min først for å se åssen ting går, så skal jeg lage en "how to do" oppskrift med alt av info å domumentet i fra bt, så dere bmw guruer oxo kan få det lettest mulig gjort :)

• 4 weeks later...
Skrevet

får dra opp denne igjen da :)

bestilt litt deler i fra koed nå. nye framskjermer begge sider, innerkanal på fører siden, hel bakskjerm på passaskjersiden, indre hjulbue bak å bak plata :) håper de har dette på lager så jeg kan begynne i påsken :P

Skrevet

heisann..

var jo så fint vær i dag så turen gikk uti garasjen, fikk tatt bort hjul brønnen å tetta den med alu plate.

tok å litt mer rust, som det nesten ikke er noe av på den :P ironi ja..

automoten fikk seg en lufte tur å :) fy fela å morro det er å kjøre den. nå som sommeren kommer så kryr det jo av polaker her i vallset, så jeg må finne på noe lurt med bmw en, da mange av de ikke klarer å forstå forskjel på mitt å ditt. hadde besøk 4 ganger i fjor sommer mens jeg var hjemme. vet ikke om det har vært noen her mens jeg ikke var hjemme. er glad jeg har en sint rottwiler som sier ifra. men ser i allefall frem til sol å sommer med god bila, å treff :)

Skrevet

fikk ei pakke i posten i dag, fra kimmit. fikk endelig den short shiften jeg bestilte på det gruppe køpet her. men fikk bare 1, skulle ha 2 men da får automoten bare vente litt :)

håper jeg får dela i fra koed i mårrå. hadde vært morro å blitt ferdig med den rusta snart å

Skrevet

hallo sann.. fikk drevi på litt i dag å. tatt litt mere rust da, så nå er den rust fri i gulvet inni å hele fronten. er det igjen bare resten da. prøvde å stola jeg har kjøpt til den, ble meget fornøyd med det gitt.

fikk tatt noen bilder å, bare hyggelig med kommentarer :)

12042010010.jpg

12042010005.jpg

12042010007.jpg

12042010009.jpg

12042010008.jpg

12042010012.jpg

automoten var fotogen i dag å :)

jj.jpg

Skrevet

jau hau

da var dagens økt over, fikk bytta bak plata og bak skjermen, prøve monterte ene framskjermen å. må litt justering til så blir den nok knall tenker jeg.

brlmjhasomvej8jtob1i.jpg

rzeakgtd8v2vlgym225t.jpg

420g2ilizvdzzdtut9e3.jpg

bhjcbynoltvyse65z52x.jpg

qgbp94dbnbsvbmroie8s.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...