Gå til innhold

soltun-racing Bmw e30 325 nye bilder på side 8 :)

bullseyee
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takk :) aldri gjort dette før så det er sakt, bare brukt masse tid på å se på andre sine prosjekter om åssen de har gjort det å sånn :) helt 100 blir det nok ikke, men mye mye bedre en det var i allefall.

skal begynne å bytte inner kanalen på fører siden i mårrå da den har fått seg en smell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

jepp jepp vært stopp i prosjektet en stund, da jeg ble kasta ut av huset :P hehe. så jeg har kjøpt meg eget hus nå, med kjempe stor garasje :) driv å bygger værksted nå, har kjøpt inn løfte bokk å sånn. så da blir det nok fart på saken snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

jepp lenge siden jeg har skrevi her nå :P har drevi på med værkstedet lenge nå, men nå begynner det å liggne noe å :P hehe, fått støpt såle, revi en vegg så nå har j skru plass på 50kvm, å "kontor" lager å oppholds rom på 50kvm som er isolert :D løfte bokken venter jeg med til neste år, skal bygge på mer da så det blir nok plass til den :) begynner nok med bilen igjen så fort jeg har fått hengt opp alt værktøyet å slik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

jepp da har jeg sett over mer på bmw en, å det er alt for mye jobb på den. kommer opp noe hele tia på den. så nå blir bilen dele bil. så jeg var å kjøpte meg en 316 i stad:) som ikke ser på ille ut i karosseriet, noen husker den sikkert i fra gatebil, grå 3dørs som det stod ock-racing på siden, som gikk med m3 motor:)

den sitter det ferdig bur i, så det sparer meg for litt arbe der. må bytte hjul buer å framskjermer bare, å en liten bulk bak, ellers er den god som gull :) da blir planen å flytte over alt i fra min, å godkjenne den med bur å som 325 :) begynner så vidt i morgen med å skru litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe bra noen syns det :) tengte å legge ut mer bilder av da jeg skal bytte hjulbuer på den nye, å fikse litt på kanala på den. planen er å lage nye dør trekk i aluminium å kle den inni med aluminium å, men får se hva penga strekker til, er værken udødelig eller pappa gutt så ting tar tid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...