winchester Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 Meget gjennomført arbeid, stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet April 24, 2010 Forfatter Share Skrevet April 24, 2010 takk aldri gjort dette før så det er sakt, bare brukt masse tid på å se på andre sine prosjekter om åssen de har gjort det å sånn helt 100 blir det nok ikke, men mye mye bedre en det var i allefall. skal begynne å bytte inner kanalen på fører siden i mårrå da den har fått seg en smell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2010 jepp jepp vært stopp i prosjektet en stund, da jeg ble kasta ut av huset hehe. så jeg har kjøpt meg eget hus nå, med kjempe stor garasje driv å bygger værksted nå, har kjøpt inn løfte bokk å sånn. så da blir det nok fart på saken snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Hvorfor ble du kastet ut? For mye festbråk? Bilder av verkstedet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2010 jeg ble kasta ut av dama hehe for mye biler å skruing skal ta no bilder da j har fått støpt såla garasjen er 23 m bred. 7m dyp å 4m høy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Au Se der ja, blir jo en stor garasje det gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Juli 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2010 hehe ja jeg burde få plass til alt utstyret mitt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2010 jepp lenge siden jeg har skrevi her nå har drevi på med værkstedet lenge nå, men nå begynner det å liggne noe å hehe, fått støpt såle, revi en vegg så nå har j skru plass på 50kvm, å "kontor" lager å oppholds rom på 50kvm som er isolert løfte bokken venter jeg med til neste år, skal bygge på mer da så det blir nok plass til den begynner nok med bilen igjen så fort jeg har fått hengt opp alt værktøyet å slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2010 jepp da har jeg sett over mer på bmw en, å det er alt for mye jobb på den. kommer opp noe hele tia på den. så nå blir bilen dele bil. så jeg var å kjøpte meg en 316 i stad:) som ikke ser på ille ut i karosseriet, noen husker den sikkert i fra gatebil, grå 3dørs som det stod ock-racing på siden, som gikk med m3 motor:) den sitter det ferdig bur i, så det sparer meg for litt arbe der. må bytte hjul buer å framskjermer bare, å en liten bulk bak, ellers er den god som gull da blir planen å flytte over alt i fra min, å godkjenne den med bur å som 325 begynner så vidt i morgen med å skru litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Mye bra jobbing her, du får ta bilde av garasjen og det med bilen inni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2010 ja skal ta no bilder i mårrå fikk nytt kamera til jul, så må prøve ut det å har noen timer med snø måking framma meg først så jeg får inn bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2010 jepp da har jeg måka fram værkstedet igjen, å fått flytta på no biler, fått inn god bilen å, så nå kan jeg bare begynne bare temraturen blir litt mindre en -25 fikk tatt no bilder å sparco ratt fikk jeg med å pedersen halv bur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2010 bare å komme med innspill hjelper på arbeids lysta i kulda det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedtouch01 Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 eg er imponert over pågangsmotet og platearbeidet ditt stå på, det er gøy med slike plate-tråder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2010 hehe bra noen syns det tengte å legge ut mer bilder av da jeg skal bytte hjulbuer på den nye, å fikse litt på kanala på den. planen er å lage nye dør trekk i aluminium å kle den inni med aluminium å, men får se hva penga strekker til, er værken udødelig eller pappa gutt så ting tar tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå