bullseyee Skrevet Desember 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2010 sitter vist m3 tannstang i den å ikke at det hjelper noe på utslaget men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Desember 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2010 bestilt hjulbuer bak begge sider å invendige i dag, som jeg får i morgen tidlig så da tar jeg med bilen på jobben, der det er litt varmere å stå, fått solgt unna no biler i dag, å da sitt jeg med litt penger til å bruke på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2010 jepp da fikk jeg deler av mekonomen i dag, fikk bilen på tralla å kjørt den til jobben, der dritt jobben begynte hehe ut med den gammle bra med rust i inner buen å der satt den nye gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Se der ja Du har jo litt erfaring fra den 1 bilen du begynte med, så dette blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2010 hehe ja den var det mer en nok å ta seg til på men den skal bli gjort ferdig en gang den å, men da skal j bruke god tid så den blir helt strøken, skal få stå tørt noen år før j orke å begynne på den, så da får j leke litt med den andre i mens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2010 store spørsmålet er da, åssen blir det med lednings nette å sette 325 motoren i denne? er det plug and play? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Desember 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2010 da skal jeg dra på jobben å bytte neste hjul bue pusse litt rust å lakke gulvet inni svart, kommer bilder etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Desember 31, 2010 Share Skrevet Desember 31, 2010 Har du glemt at det er nyttårsaften i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Desember 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2010 Stoppie_Master: hehe neida jau, fikk gjort litt til i dag å, men må nok fortsette litt i mårrå før jeg er helt ferdig sånn ser det da ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 31, 2010 Share Skrevet Desember 31, 2010 Det der blir ikke lett å få skikkelig, har brukt mine timer på å sparkelt og pusset på hjulbuene på min for å få de rett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Desember 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2010 nei det kan j tenke meg nå skal det sies at det er første gang j bytte hjulbuer, men ble fornøyd til å være første gangen blir nok noen timer med sparkling å pussing ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 31, 2010 Share Skrevet Desember 31, 2010 Husk å prøvefest støtlisten bak døren der, for når du sveiser inn ny er det fort gjort at den ikke passer helt, måtte rette opp igjen litt selv på min egen for å få den til å passe helt. Angrer litt i etterkant på at jeg byttet ut akkurat litt for lite av hjulbuen, slik at jeg måtte pusse til formen av hjulbuen - DET tok mange timer. Du skjønner vel hva jeg mener når du ser bildene. Ble ikke helt bra, selv om jeg fikk en profesjonell lakkerer til å gjøre ferdig resten, så den måtte lakkes opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Desember 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2010 syns det der så bra ut jeg men så er det vel aldri noe som blir helt 100 da en skal drive med slikt hell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 31, 2010 Share Skrevet Desember 31, 2010 Om du ser foran hjulbuen så ser du vel en ujevnhet, var slik på begge hjulbuene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Desember 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2010 joa, men bare en er fornøyd selv så, det som teller. bilen min skal bruker på bane å leke med, så jeg er ikke ute etter utstillings utseende, skal se grei ut, å være morsom å kjøre. skulle den blitt helt strøkin, så hadde jeg sendt den bort til noen som kan det :)godt nytt år foresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå