Gå til innhold

soltun-racing Bmw e30 325 nye bilder på side 8 :)

bullseyee
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da har jeg gjort ferdig all sveisinga, så nå står det igjen å sparkle litt mer å pusse :) skal hente igjen bilen i mårrå å få den inn i værkstedet mitt, se om jeg bytter framskjerma å fikser litt på den :)

understellet som er på den andre skal jeg ta med på jobben å sette inn i den enne maskina der, 2min er nok så er hele understellet blåst helt rent :)

noen som har no forslag på åssen farge jeg burde lakke det i? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde et så aldri så lite problem i stad, skulle se på mailen jeg fikk av bt ang buret, å av enn eller anna merkelig grund, så har den blitt fjærna, hadde 3 kopier av den, å alle var borte :/ begynnte å lete som en tulling rundt i huset etter kopien jeg fikk i posten av svaret, å den var jo å søkk borte, lett i ca 3 timer etter den uten å finne den igjen. for 3 dager siden brente jeg en stor pappask med masse brev å regninger i. ble litt hælvlei her j drev på. rasa ut i værkstedet å fant igjen en pappask som jeg hadde glemt å ta med inn, å nederst i den lå brevet mitt :D ble en smule glad da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

fikk svar av biltilsynet nå, å jeg må bare få tak i detaljert skriv i fra bmw om info om dela til 325, så de kan se etter. men jeg tror det ratt kan bli litt problemer ang vekta på bila.

bmw e30 316

MÅL OG VEKTER

Egenvekt: 990

Totalvekt: 1450

Maks aksellast foran: 710

Maks aksellast bak: 810

Lengde: 433

Bredde: 165

Sporvide foran: 0

Sporvide bak: 0

bmw e30 325

MÅL OG VEKTER

Egenvekt: 1160

Totalvekt: 1565

Maks aksellast foran: 800

Maks aksellast bak: 870

Lengde: 433

Bredde: 165

Sporvide foran: 0

Sporvide bak: 0

egenvekt og aksel vekt skulle veies på trefikkstasjonen stod det i brevet jeg fikk.

er utrolig kjett om jeg bygger en om, å bruker masse tid å penger, så kommer jeg til kontrollen å de henger seg opp i vekta på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...