winchester Skrevet Desember 31, 2010 Share Skrevet Desember 31, 2010 Jo, det er sant at man må tenke på hva den skal bli brukt til, hehe. God nyttår om 6t43min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2011 da har jeg gjort ferdig all sveisinga, så nå står det igjen å sparkle litt mer å pusse skal hente igjen bilen i mårrå å få den inn i værkstedet mitt, se om jeg bytter framskjerma å fikser litt på den understellet som er på den andre skal jeg ta med på jobben å sette inn i den enne maskina der, 2min er nok så er hele understellet blåst helt rent noen som har no forslag på åssen farge jeg burde lakke det i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Hva med grå metallic travers foran/bak, sort metallic bærearmer, sort differensial med grå metallic lokk? Hadde det på min, var snasent, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2011 ja kanskje det har de fargen på jobben, så det er ikke no problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Her har du bilde, sett bort ifra sølv differensiallokk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2011 det der så jo veldig bra ut da lure å litt på det, er det helt umulig å få en 316 godkjent om til 325? pga vekt å sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Er så mye frem og tilbake mellom biltilsynene, at det tørr jeg ikke uttale meg om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 sendte en søknad på mail til biltilsynet nå, ang ombygging håper jeg er like heldig med den som med buret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 hadde et så aldri så lite problem i stad, skulle se på mailen jeg fikk av bt ang buret, å av enn eller anna merkelig grund, så har den blitt fjærna, hadde 3 kopier av den, å alle var borte :/ begynnte å lete som en tulling rundt i huset etter kopien jeg fikk i posten av svaret, å den var jo å søkk borte, lett i ca 3 timer etter den uten å finne den igjen. for 3 dager siden brente jeg en stor pappask med masse brev å regninger i. ble litt hælvlei her j drev på. rasa ut i værkstedet å fant igjen en pappask som jeg hadde glemt å ta med inn, å nederst i den lå brevet mitt ble en smule glad da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2011 vært så heldig å fått tak i bmw e30 Restoration bible å står mye rart i den, om åssen deler man skal bruke i fra andre bmw er for å forbedre e30 alt fra motor til understell å sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2011 heisann fikk svar i fra biltilsynet nå, om at søknaden min er behandla, å jeg får svaret i posten i neste uke får håpe det går da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i papirer om 325? størrelse på bremser, vekt å alt jeg trenger ang ombygging? kan jeg bare dra på bmw værksted å få de der? eller må jeg kontakte bmw norge? haster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen86 Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Søk litt på forumet, ellers kan du jo bare gå på gsbildeler.no å kikke i delekatalogen på 325i å se hvilke deler som er forskjellige. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 fikk svar av biltilsynet nå, å jeg må bare få tak i detaljert skriv i fra bmw om info om dela til 325, så de kan se etter. men jeg tror det ratt kan bli litt problemer ang vekta på bila. bmw e30 316 MÅL OG VEKTER Egenvekt: 990 Totalvekt: 1450 Maks aksellast foran: 710 Maks aksellast bak: 810 Lengde: 433 Bredde: 165 Sporvide foran: 0 Sporvide bak: 0 bmw e30 325 MÅL OG VEKTER Egenvekt: 1160 Totalvekt: 1565 Maks aksellast foran: 800 Maks aksellast bak: 870 Lengde: 433 Bredde: 165 Sporvide foran: 0 Sporvide bak: 0 egenvekt og aksel vekt skulle veies på trefikkstasjonen stod det i brevet jeg fikk. er utrolig kjett om jeg bygger en om, å bruker masse tid å penger, så kommer jeg til kontrollen å de henger seg opp i vekta på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Derfor du må lette bilen for alt som er mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå