tic`n Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Ble riktignok lagt ned en god del jobb når denne ble bygget om oppå Dokka her. Felgene kostet vel en del også hvis jeg ikke husker helt feil. Var ganske strøken da den ble satt ut for salg hos forhandleren her.. Sikklet litt på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 har sett denna ute for salg før, hadde virkelig lyst på den dengang, og når jeg ser den skal selges igjen blir jeg glad:) skulle gjærne gitt deg det du ville hatt for den men 50 000 er vel endel mer enn det jeg har, skal ikke være bare bare og være lærlign:( huff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 hvor i sandnes holder du til? Må gjerne ta meg en tur å se på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Støvsugeren Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2010 Bor egentlig på Ganddal. Men bor hos faren min for tiden, i og med jeg er lærling på Vigrestad. Er ikke problem for meg å komme til Sandnes eventuelt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 åssen fangere osv er det på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Vet ikke om denne er solgt enda jeg, men sitter faceliftfangere fra en 90mod på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Fått noen bud på denne? Og er det mulig å skaffe bilder av motorrom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Dersom du er intressert i å betale ca 95 000,- i mellom for å få en ganske fet E46 Coupe så kan du se min salgstråd under 3 Serie E46. Takk for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Hvor i landet befinner bilen seg, og er den helt 100% i stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Zibri, om du leter etter en bil som er 24 år gammel som skal være i 100% stand så må du på bil akusjoner hvor biler til samlere selges...ogeh...du må nok ha med deg det 5 dobbelte av 50 000,-. men for all del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Hehe tok kanskje litt i når jeg sa 100% men mente bare om det var noe som var så galt med den at det Måtte fikses :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleipastinj Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 er denne solgt eller?, hva med en plass mellom 35 og 40? er det noe av intresse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andresen.. Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 ser bra ut.. hvis denne ikke er solgt kan du sende meg en mld på 97795502 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleipastinj Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 jeg var før deg mister :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Tror den er solgt jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå