Alecken Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Skrevet Januar 8, 2010 Tja.. det spørs hva du har. Egentlig skal jeg bestille mindre bremser fra 300m.de.. men har noen ting jeg skulle hatt.. Du kan sende meg en pm om du har noe snadder du tror jeg kan være interessert i.
Alecken Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Skrevet Januar 13, 2010 Bump Er åpen for bud.. men skal ha mer enn 6500,-
Eirik Viste Skrevet Februar 13, 2010 Skrevet Februar 13, 2010 Du vurderer ikke å heller bytte til felger som passer? Kanskje tapet blir mindre da? Du har jo her bedre bremser enn det som 300mm har. Det er vel bare de 4 stemplete bremsene med CSL skiver som kan hamle opp med dine bremser. Og de bremsene blir mye dyrere enn de du har. Jeg har 540 calipere hvis du planlegger det mest brukte kitet som 300mm selger. Eirik.
Jørgen-Fastbmw Skrevet Februar 13, 2010 Skrevet Februar 13, 2010 Er det ikkje bedre å returnere bremsene hos koed då? om du har kjøpt dei nye, er det vel berre å seie dei ikkje passer, å få penger igjenn
Eirik Viste Skrevet Februar 13, 2010 Skrevet Februar 13, 2010 Spør om en retur ja. Tenkte ikke på det først. Eller i det minste få en tilgodelapp. Så kan du kanskje legge ut annonse på forumet; at de som planlegger å kjøpe deler fra Koed, kan gjøre det gjennom deg med litt ekstra rabatt. Da har du mye mindre tap. Eirik.
leif harald Skrevet Februar 13, 2010 Skrevet Februar 13, 2010 Dette var vel bestillingsvare hoss koed, så tviler på de er så gira på retur. Men ifølge regler å sånn så er det vel mulig å returnere innen 14 dager?
Alecken Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Skrevet Februar 13, 2010 Har prata med de og det gikk nok ikke.. Nei jeg vet hva slags felger jeg skal ha.. Ikke så veldig mye tøft i 4x100 desverre. Ja jeg tenkte å kjøpe det 540 kitet med 312mm skiver. Tror det vil stoppe greit. Er ingen banebil som blir bygd. Men er som sagt åpen for bud. For tap blir det nok uansett. Vis ingen heller har noen andre gromdeler de gjerne vil bytte i. Tenker da spesielt på sports skinn til E30.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå