Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Se her ja! Tusen hjertlig. Denne skal jeg ringe på, men synes prisen var litt stiv, til og være 318is, men er vel vært et forsøk og prøve og prute! :)

I følge mekonomen står kjennemerket som sitter på den på bildene registrert på en:

RegNr: LH66394

Kjøretøy: VOLKSWAGEN POLO CL COUPE 86C-C

Understellsnummer: WVWZZZ80ZMW095140

Typegodkjenningsnummer: 01660161990

Årsmodell: 1991

Samma hos vegvesnet:P.. muuulig det er no "alternative løsninger" her? :P

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Heftelser på bilen som selges, kanskje?

brreg.no gir jo ingen opplysninger om bilmerke når en sjekker heftelser.

Takk for at dere nevnte mekonomen, forresten. Jeg er selv på utkikk etter en morsom bil nummer to, og en dobbelsjekk angående bilmerke og -modell kan nok være en fordel i mange tilfeller.

LJ

Skrevet

Mekonomen tar nok ikke helt feil, nei. Jeg sendte en e-post til karen som selger bil og fikk følgende tilbake:

"Hei. det er på grunn av at skiltene på bmw er levert inn å jeg brått måtte flytte den så jeg satt over skiltene fra en polo jeg har åtok en sjangs på at jeg ikke ble stoppet.

jeg glemte å ta dem av før jeg tok bilder av bilen så det kommer nye bilder nå i helga"

Så sånn er visst det.

LJ

Skrevet
God kveld!

Driver og kjikker litt rundt etter biler da, og da snubla jeg over en pen 320i 2001 mod..:)

Hva tror folket om denne bilen?:)

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20371911

Er det orginalt med 2.2l 170hk på denne bilen? Trodde man måtte opp i 323 ol da.. Har ikke lyst på en bil som er chippa eller har fått modifisert motoren på en eller annen måte da jeg er ganske grønn når det gjelder mekking av biler..

Stemmer det at det er mye feil med disse bilene i bensin utgaven? Har hørt at man helt klart burde gå for dieselmotor på disse modellene.. men jeg aner ikke :P

Blei rimelig forelska i den bilen der for å si det sånn;) hehe

Takk for svar! :)

Vet ikke om denne ble posta riktig, men får da se.. ny på forumet her..:)

Denne er helt orginal, utenom eksos, og felga, han er nemlig naboen min :D

Skrevet
God kveld!

Driver og kjikker litt rundt etter biler da, og da snubla jeg over en pen 320i 2001 mod..:)

Hva tror folket om denne bilen?:)

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20371911

Er det orginalt med 2.2l 170hk på denne bilen? Trodde man måtte opp i 323 ol da.. Har ikke lyst på en bil som er chippa eller har fått modifisert motoren på en eller annen måte da jeg er ganske grønn når det gjelder mekking av biler..

Stemmer det at det er mye feil med disse bilene i bensin utgaven? Har hørt at man helt klart burde gå for dieselmotor på disse modellene.. men jeg aner ikke :P

Blei rimelig forelska i den bilen der for å si det sånn;) hehe

Takk for svar! :)

Vet ikke om denne ble posta riktig, men får da se.. ny på forumet her..:)

Denne er helt orginal, utenom eksos, og felga, han er nemlig naboen min :D

Ok, hehe ;D veit du om han har solgt den? :)

Veit du noe om hvordan denne har blitt stelt med eller? hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...