Fliid Skrevet September 8, 2010 Forfatter Skrevet September 8, 2010 Det er igjen snart duket for lokal treff i denne flotte regionen! Treffet avholdes 25.09.2010 og det starter klokken 11 og avsluttes 15.00. Inngang (om du skal stille ut eller kjøre); 50,- Og komme for og se, det er gratis. Premier - peoples choice og en tilfeldig bil fra publikum blir trukket ut for en premie (så her har alle lik sjanse til og vinne en premie) Kiosk salg og banekjøring ! Om du har deler du har tenkt og selge, så er det også mulig og bringe med dette : ) Møt opp for ett flott Høsttreff (først er det BMW dagene på Våler) : ) Vel møtt!
///ben Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 Skal ikke se bort ifra at jeg dukker opp
M3 Yngve Skrevet September 14, 2010 Skrevet September 14, 2010 Kommer vel en tur å ser, og mulig jeg tar med en BMW.
Fliid Skrevet September 14, 2010 Forfatter Skrevet September 14, 2010 Glimrende, håper så mange som mulig kommer : )
SofaKingFresh Skrevet September 14, 2010 Skrevet September 14, 2010 Er det på Gråtamoen vi skal møtes?
fish Skrevet September 14, 2010 Skrevet September 14, 2010 Det er igjen snart duket for lokal treff i denne flotte regionen! Treffet avholdes 25.09.2010 og det starter klokken 11 og avsluttes 15.00. Inngang (om du skal stille ut eller kjøre); 50,- Og komme for og se, det er gratis. Premier - peoples choice og en tilfeldig bil fra publikum blir trukket ut for en premie (så her har alle lik sjanse til og vinne en premie) Kiosk salg og banekjøring ! Om du har deler du har tenkt og selge, så er det også mulig og bringe med dette : ) Møt opp for ett flott Høsttreff (først er det BMW dagene på Våler) : ) Vel møtt! Er det på Gråtamoen vi skal møtes? Se her ja. Ser ut for at det er blitt lagt opp til ett rebusløp for å finne treffet. Vel, høsttreffet er som vanlig ved NAF-banen oppe ved Geitryggen.
///FredriK.S Skrevet September 14, 2010 Skrevet September 14, 2010 Kommer nok opp om en tur selv, med gamle 5'ern
SofaKingFresh Skrevet September 14, 2010 Skrevet September 14, 2010 Det er igjen snart duket for lokal treff i denne flotte regionen! Treffet avholdes 25.09.2010 og det starter klokken 11 og avsluttes 15.00. Inngang (om du skal stille ut eller kjøre); 50,- Og komme for og se, det er gratis. Premier - peoples choice og en tilfeldig bil fra publikum blir trukket ut for en premie (så her har alle lik sjanse til og vinne en premie) Kiosk salg og banekjøring ! Om du har deler du har tenkt og selge, så er det også mulig og bringe med dette : ) Møt opp for ett flott Høsttreff (først er det BMW dagene på Våler) : ) Vel møtt! Er det på Gråtamoen vi skal møtes? Se her ja. Ser ut for at det er blitt lagt opp til ett rebusløp for å finne treffet. Vel, høsttreffet er som vanlig ved NAF-banen oppe ved Geitryggen. Okei Regna med det, siden det stod at det var banekhøring Så det først ETTERR jeg la ut
ullsokken Skrevet September 15, 2010 Skrevet September 15, 2010 Det er igjen snart duket for lokal treff i denne flotte regionen! Treffet avholdes 25.09.2010 og det starter klokken 11 og avsluttes 15.00. Inngang (om du skal stille ut eller kjøre); 50,- Og komme for og se, det er gratis. Premier - peoples choice og en tilfeldig bil fra publikum blir trukket ut for en premie (så her har alle lik sjanse til og vinne en premie) Kiosk salg og banekjøring ! Om du har deler du har tenkt og selge, så er det også mulig og bringe med dette : ) Møt opp for ett flott Høsttreff (først er det BMW dagene på Våler) : ) Vel møtt! Er det på Gråtamoen vi skal møtes? Se her ja. Ser ut for at det er blitt lagt opp til ett rebusløp for å finne treffet. Vel, høsttreffet er som vanlig ved NAF-banen oppe ved Geitryggen. Hahaha, tusen takk! Dagens første latter Kanskje jeg drar meg en tur ut denne dagen også...
Dr_S Skrevet September 16, 2010 Skrevet September 16, 2010 Jeg kommer hvis det er ok vær. Tar vel med resten av familien også kanskje... Hva slags banekjøring er det lagt opp til? Autoslalom?
Fliid Skrevet September 18, 2010 Forfatter Skrevet September 18, 2010 Kjegle lignende kjøring.. Horn har vel vokst frem hos en del, som tiden går der oppe, så kreativiteten har tatt overhånd tidligere : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå