Aunli Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 Hva er disse stolene verd?? Kåmmer fra ein E34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 er det kun fremstolene eller med bakseter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aunli Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2010 Kun fram stolene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 iallefall 6 7 lapper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Var de disse som lå til salgs her inne for omtrent 2 år siden? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=78278&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 vondt for å tro at du kan få opp mot 7lapper for kun stoler foran, ikke bak eller dørtrekk. men vært et forsøk ville tippa 3k kanskje finner jo i ny og ne komplette for rundt 8laken i tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 ja.. var kanskje litt knall hardt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Du kan få mor mi for de stolan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Oi oi oi! Disse hadde gjort seg i E36'n min Bare synd jeg verken har penger eller teknisk innsikt til å få de på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aunli Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2010 Eg skal ikke selge, eg lurer på å kjøpe. Siden det er så vanskelig å finne svart skinn til E28 så lurer eg å sette disse i 538im`n min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aunli Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2010 Hva er disse stolene verd?? Kåmmer fra ein E34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Tipper disse er verdt mellom 4 og 6 tusen viss de er strøkne, hadde det vært med bakseter og dørsider så hadde det nok ligget opp mot vader interiør tror eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Re4lP0wer Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Eg skal ikke selge, eg lurer på å kjøpe. Siden det er så vanskelig å finne svart skinn til E28 så lurer eg å sette disse i 538im`n min. NULL problem og finne sort skinn interiør til e28! Jeg har faktisk et sort m-skinn interiør ifra en e28 tilsalgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Re4lP0wer Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Hva er disse stolene verd?? Kåmmer fra ein E34. Du kan få ca 5lapper for de! Som alle andre her har sagt også. Ville bare gi det flerstemme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 *siiiiiikle* knall lekre seter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå