Ostespiller Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Hei, Er 19" for stort på en E46 coupe? (ikke senket) Altså subber det i hjulbuene? Blir bilen helt jævlig å kjøre? Er det noen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Mange som har spurt om dette, skriv e46 AND felger i søk. Den vil bli alt for høy med 19 tommer da må du senke mye og få dårlig kjøre komfort. Har fått intrykk av at 18 tommer med 40/20 senking er det mest økonomiske og bilen har fortsatt kjørekomfort. Og det vil se bra ut. Det har mye å si hva slags felger du velger også noen kan se en tomme større ut ved å velge riktig felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Du får jo fint på større også. Spørs hva du er ute etter! Vil du ha størst mulig går du for 19", men da mister du jo mye av kjørekomforten. Du bør senke hvis du skal ha 19". Ser ut som stylter uten. 18" er et fint alternativt som ikke ser for stort ut, men kjørekomforten vil fortsatt være der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Jeg kjørte med 19" BBS CH på min gamle 328ci. Den var i tillegg senket med justerbart understell som var justert helt ned, altså ca. 70mm foran og 50mm bak. Syntest comforten var helt ok, og hadde ingen problemer med sporing. Du finner bilder av bilen i mitt galleri. Link i min signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gatebil76 Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 kjører 20 tommere på e36 18 er for gutt unger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 kjører 20 tommere på e36 18 er for gutt unger er vel egentlig omvendt men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gatebil76 Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 kommer an på hvor og hvordan bilen brukes 20 i gaten og 17 på banen.. men innrømmer at jeg er en gutt unge i midten av 30 årene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Syns ikke 19 blir for stort, men kommer an på designet. Noen felger (gjerne med kant) ser mindre ut enn de er, men f.eks M5-felger ser større ut. Må ned på 35 profil med 19 og bilen blir jo ikke akkurat myk å kjøre med den dimmen. Kommer an på hva man er vant til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Syns ikke 19 blir for stort, men kommer an på designet. Noen felger (gjerne med kant) ser mindre ut enn de er, men f.eks M5-felger ser større ut.Må ned på 35 profil med 19 og bilen blir jo ikke akkurat myk å kjøre med den dimmen. Kommer an på hva man er vant til Spørs jo veldig på bredden. Velger du 255 bredde blir det vel 30 profil. Bredere=mindre profil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå