sportevo1990 Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 her er min gamle gode 1986mod 325i godkjent med s50b30. bilen har e30 m3 understell med 3.2liter e36 bremser. 6 trinns kasse fra 3.2l m3. m3 e30 interiør. 8x17" & 9x17" BBS felger med 215/40/17 & 245/35/17 dekk. pluss masse andre go saker.. ALT ER SELVFØLGELIG GODKJENT I VOGNKORTET.. tenkte på en slik alpina front på min.. denne på bildet er oxo min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Not bad, not bad.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Vanvittig tøff sleeper Men det der er vel s50b32? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Er den til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Denne har jeg sett i real life, og ja, den går sinnsykt bra!! Råtøff bmw dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportevo1990 Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 Vanvittig tøff sleeper Men det der er vel s50b32? ingen kommentar:=) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Vanvittig rå bil du har Tøft med sleeper Ser du skriver ingen kommentar til folk som spør om du har S50B32.. Det står jo under navnet ditt at du har det hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 stod vel også i salgsannonsen at den var godkjent med 3.0L og ikke 3,2L, så alt er vel ikke godkjent slik den står nå men heftig bil. me like! noen planer?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Står respekt av å få det der godkjent Bilen så veldig pen ut, men kunne trengt en leppe evt Mtech2 for å få den nærmere marka optisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportevo1990 Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 Står respekt av å få det der godkjent Bilen så veldig pen ut, men kunne trengt en leppe evt Mtech2 for å få den nærmere marka optisk tenkte på en 86 alpina front jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportevo1990 Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 stod vel også i salgsannonsen at den var godkjent med 3.0L og ikke 3,2L, så alt er vel ikke godkjent slik den står nå men heftig bil. me like! noen planer?? pr dags dato er det 3liter i den ja.. men har på 3.2l toppdeksel. bunnpanne, innsug, grenrør og kasse.. hadde det sånn da jeg godkjente den.. den er oxo godkjent på dekra i tyskland med s50b32 motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportevo1990 Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 Vanvittig rå bil du har Tøft med sleeper Ser du skriver ingen kommentar til folk som spør om du har S50B32.. Det står jo under navnet ditt at du har det hehe.. hehe. den er godkjent på dekra i tyskland med s50b32. men i norge godtok de ikke det.. men etter mye om om men fikk jeg den godkjent med en s50b30 motor. så fikk ett fint vognkort etterpå da:=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Gratulere med godkjent bil! Justerte de ned antall sitteplasser for å få bilen din innenfor vektgrensen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 imponerende vognkort og bygg men syns det slitte merket på bakluka trakk ned det ellers flotte helhetsintrykket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportevo1990 Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 Gratulere med godkjent bil! Justerte de ned antall sitteplasser for å få bilen din innenfor vektgrensen? vekta var godt innafor. jeg registrerte den ned siden jeg hadde 4seters m3 interiør i bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå