Rabies Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Pen og noe alternativt stylet E36 dette her Flere bilder med litt bedre oppløsning, interiørbilder og litt mer generell info hadde gjort seg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 tøff bil da kjøpte du den av noen på forumet? mener jeg har sett den her før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Ja er ikke umulig det Ihvertfall en lett bil å kjenne igjen du har Såsåså... Skal du vise henne hva som er det beste å sitte på nå da.?? haha nei var ikke i tankene mine det nei Hahaha;) Kjører jo Bmw selv så trenger jo ikke sitte på med han da:P Kanskje han sitter på med meg;)hahahaha;) Var ikke å sitte på BMW han siktet til. han siktet nok til det som står under alle inleggene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Mer info er ikke å forakte nei Pen bil da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Dæven den var forandret. Regner med at det er samme bil som du kjørte ifjor når du kjøpte senkesett av meg? Er blitt fin ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Denne var fin! Ser du er fra Hommelvik, kjenner du ei som heter Lotte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crayzygirl Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 Ja er ikke umulig det Ihvertfall en lett bil å kjenne igjen du har Såsåså... Skal du vise henne hva som er det beste å sitte på nå da.?? haha nei var ikke i tankene mine det nei Hahaha;) Kjører jo Bmw selv så trenger jo ikke sitte på med han da:P Kanskje han sitter på med meg;)hahahaha;) Var ikke å sitte på BMW han siktet til. han siktet nok til det som står under alle inleggene mine hehehe;) Skjønte den,men la den ut på en bedre måte:P hehe;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crayzygirl Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 Pen og noe alternativt stylet E36 dette her Flere bilder med litt bedre oppløsning, interiørbilder og litt mer generell info hadde gjort seg da Jepp;) Skal få lagt ut flere biler ettervært;)er bare så kaldt ute så orker nesten ikke gå ut av døra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crayzygirl Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 tøff bil da kjøpte du den av noen på forumet? mener jeg har sett den her før Nope...Har ikke kjøpt den her inne nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crayzygirl Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 Mer info er ikke å forakte nei Pen bil da! takk:)Skal legge ut flere bilder når været blir litt varmere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crayzygirl Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 Dæven den var forandret. Regner med at det er samme bil som du kjørte ifjor når du kjøpte senkesett av meg? Er blitt fin ihvertfall Hei du:)Lenge siden Det er ikke samme bil nei.. Solgte den svarte Bmw i april:) Så dette er det nye familiemedlemmet.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crayzygirl Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 Denne var fin! Ser du er fra Hommelvik, kjenner du ei som heter Lotte? Hei du:) Nei,,kjenner ingen som heter det nei.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 i'm blue dabba di dabba dei.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crayzygirl Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 i'm blue dabba di dabba dei.... Hahaha;) Har faktisk den cd i bilen.. hahaha;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heimkokt Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Denne kjøpte du vel i steinkjer av en som hetter frank ? Kjenner både han og han som bygde bilen.. Motivet som er på panseret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå