deerepower Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 http://www.rb.no/lokale_nyheter/article4793979.ece nei det er ikke jeg som har kjørt hehe vet ikke hvem det er heller
deerepower Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Skrevet Januar 8, 2010 nei det er litt sving der men ikke stort hehe men er helt forferdelig glatt der. så har vell fomla med no å fått sleng på rævva å dratt i motgående retning
Lars89 Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Skeptisk til kollisjonssikkerheten til E36 Folk kjører i grøfta og kræsjer alle veier for tida. Er vell ikke lenge til jeg ligger der sjøl
Torbjørn H Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Skeptisk til kollisjonssikkerheten til E36 Ikke noe særlig nei, men jeg har inntrykk av at den er bedre enn mange japanske biler i samme prisklasse og størrelse fra samme tid. Godt det gikk bra med alle involverte.
EirikL Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Hehe, ut fra skadene på BMW'en har den max hatt 15 km/t ved sammenstøtet
Driv3r Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Fæle greier blir ekkel av tanken, om eg hadde hatt ein E36 då eg var med i ein frontkollisjon i 80vs100+ so hadde eg vel tvilsomt såtte her idag
råtastokk Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 den kolisjonen ¨satt i sikringsboksen¨ tenker eg
E36Cab1 Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Ser det er gulstripe der,men er vel ikkje lenge før folk begynner å grine etter breiere vei,midtdeler osv der også som vanligt...
Tronstad Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 jeg rullet flere runder med min e36 coupe 93 mod. og ble liggende på taket, veldig fornøyd med at taket ikke klappet sammen ihvertfall ! så jeg er positivt overrasket over sikkerheten i bilen : )
Clerion Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Skeptisk til kollisjonssikkerheten til E36 Folk kjører i grøfta og kræsjer alle veier for tida. Er vell ikke lenge til jeg ligger der sjøl Hvordan kan du egentlig være skeptisk til den? Du ser jo hvordan den ser ut, den har fronta, INGEN skader på fører. Sier meg at det er en bra bil.
Mexos Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Synes det er litt ekkelt å se at taket har gitt etter i sammenstøtet. Et cab tak skal i utgangspunktet ikke åpne seg slik i en kollisjon :S Får håpe det er brannvesen el. som har åpnet det i ettertid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå