NiklasJa Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Tror ikke du blir skuffet over v8'n. Er det m60 (4.0l) eller m62 (4.4l)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 v8 såklart!! det er det råaste som finns Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
instigolux Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 holder en finger på m5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Syns det er litt kult med 540 jeg. Den v8lippen er det FÅ som har, så blir litt mer ulv i fåreklær. Spesielt når den ligner forskrekkende på 520 osv, men blir gjerne avslørt av lyden da.. Mener du med FÅ som har? Bare nysgjerrig. For du mener den leppa de har eller? Hehe. Skjønte liksom ikke den. Men om du mener den, så er det ikke altfor få som har den. Men, jeg er glad jeg har den ^^ Til trådstarter. Jeg har vært innom tanken på det samme sjæl, men JEG ville gått for 540 om jeg skulle gjort det. Men det er mest pga at bilen min var en 540, nå bygd om til 525. Men klistremerket og alt med "540iA" står i motor-rommet mitt, og det er et fint et merke! Hehe. Og v8 fronten + leppa blir jo ikke feil heller. Gjør hva du vil! Lyden av 8'ern er drøy, men tror du har det mer "morro" med en M5. Selv syntes jeg da at en 540 med manuell kasse er mer morro. Og en del sjeldnere Blei et rotete svar. Skylder på at jeg har sitti på biltilsynet og venta så lenge at jeg har fått skjegg og bart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Angående newton så er det vel det samme i M5 og 540.. 4.4 har 420nm, men hvor mye det har og si når du har 315 og 340hk i M5.. Jeg hadde gått for M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 SofaKingFresh, selvom du har v8leppen, så er det ikke mange som har den. Jeg ser "mange" e34 m5,- men langt i fra like mange med v8-lippen (i Norge) Vurdert Alpina-varianter av e34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-mann Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 Tror ikke du blir skuffet over v8'n.Er det m60 (4.0l) eller m62 (4.4l)? Tror ikke jeg heller:D Har bare pratet med karen pr melding for øyeblikket! må ha en prat med banken før jeg tar neste skritt så jeg er ikke sikker:P men tror det er m60. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-mann Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 SofaKingFresh, selvom du har v8leppen, så er det ikke mange som har den. Jeg ser "mange" e34 m5,- men langt i fra like mange med v8-lippen (i Norge)Vurdert Alpina-varianter av e34? Alpina har selvsagt vært artig å hatt, men der er jo prisen deretter Er på utkikk etter en litt rå bruksbil/"kosebil":P som ikke alle andre har, å da er jo en v8 manuell midt i blinken. m5 er jo rått men det er jo litt mer vanlig, pluss at hvis man er ute etter en litt rimeligere bil, som jeg er ute etter nå, så vil en "billig" m5 si at den er rævkjørt eller ombygd:P men om jeg nå kommer over en ikke allt for dyr orginal m5 så kommer jeg sikkert til å slå til:P For som jeg og andre har sagt flere ganger her... det er jo rekke6 som egentlig gjelder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Sånn som jeg ser det så avhenger det av kjørestilen din. Liker du en bil som heller mot komfort cruiser så velger du 540, vil du ha en mer sportslig bil går du for m5'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-mann Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 det er sant:D Det jeg er ute etter nå er vel kanskje komfort, og med tanke på den bilen jeg ser på akkurat nå ikke har vært noen ungdomsbil eller halvferdig "banebil" prosjekt, så er forhåpentligvis sjangsen for å slippe å stå å skru hver helg der:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Jeg har hatt chippa 540 med 6 trinns manuell kasse, og det var morro bil med en hinnsides rå lyd! Jeg tror jeg vil påstå at det er nesten råere enn S38...så lenge den ikke har turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå