Kristian H. Foss Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Skal du skifte foran eller bak? Jeg skal skifte bak. Er forresten skive-brems, om det har noe å si... Gå til et verksted om du føler det er bedre enn å skru ute i denne kulda. Hadde jeg lett gjort selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blast Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 Skal du skifte foran eller bak? Jeg skal skifte bak. Er forresten skive-brems, om det har noe å si... Gå til et verksted om du føler det er bedre enn å skru ute i denne kulda. Hadde jeg lett gjort selv. Forskjellen på å gjøre det selv og på et verksted er rundt 3k. Og da hvis jeg allerede har kjøpt lageret. Jobben gjør jeg lett selv, da jeg har den infoen jeg trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Skal du skifte foran eller bak? Jeg skal skifte bak. Er forresten skive-brems, om det har noe å si... Gå til et verksted om du føler det er bedre enn å skru ute i denne kulda. Hadde jeg lett gjort selv. Forskjellen på å gjøre det selv og på et verksted er rundt 3k. Og da hvis jeg allerede har kjøpt lageret. Jobben gjør jeg lett selv, da jeg har den infoen jeg trenger. Det var jaggu dyrt Den prisen hadde jeg nok aldri betalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blast Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 Var det jeg tenkte også. Var forresten ved Mekonomen de anslo denne prisen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Var det jeg tenkte også. Var forresten ved Mekonomen de anslo denne prisen.... Mekonomen har bare blitt dyrere etter at de ble så store som de er nå. Men ville sjekket et mindre verksted også. Ellers tror jeg det er en enkel jobb Har bare skiftet hjullager foran på E36 selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blast Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 Var det jeg tenkte også. Var forresten ved Mekonomen de anslo denne prisen.... Mekonomen har bare blitt dyrere etter at de ble så store som de er nå. Men ville sjekket et mindre verksted også. Ellers tror jeg det er en enkel jobb Har bare skiftet hjullager foran på E36 selv. Men selve lageret var rimeligst ved Mekonomen. 486,- Hvilket moment skal det trekkes til foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Sjekk denne http://www.unofficialbmw.com/e36/suspen ... aring.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blast Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 Sjekk denne http://www.unofficialbmw.com/e36/suspen ... aring.html Takker! Fikk svar på det meste der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Bakhjulslageret er iallefall ferdig smurt, men vil ikke påstå at dette er noe man bytter ute på gårdsplassen. Krever litt utstyr og en løftebukk gjerne. Navet og drivakslingen kan ofte sitte rimelig greit fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blast Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2010 Bakhjulslageret er iallefall ferdig smurt, men vil ikke påstå at dette er noe man bytter ute på gårdsplassen. Krever litt utstyr og en løftebukk gjerne. Navet og drivakslingen kan ofte sitte rimelig greit fast! Har car-port da Og har skrudd mye forskjellig i den. Har mye forskjellig verktøy og utstyr. Så ser ikke akkurat det som noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blast Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2010 Men nå ser det ut til at jeg har fått svar på tråden. Lageret er ferdig smurt og det skal trekkes til med 290 nm, i følge skjema 31 21 1AZ. Så takker så mye for god hjelp og informasjonsrike linker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 Husk noe å varme med da, kan fort sitte som f. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blast Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2010 Har gassbrenner-apparat på hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 Bakhjulslageret er iallefall ferdig smurt. Jepp. Lukkede lager er alltid smurt, da man ikke kan åpne dem sånn uten videre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå