Gå til innhold

Politi opplevelser

m-tech 320i
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg ble stoppet i 170km/t i 80 sonen :/

Politimannen var utrolig hyggelig, pratet masse.. køddet, ble intressert når jeg fortelte om E21 323 jeg akkurat hadde kjøpt osv..

Forklarte det som ble å skje fremover, og lærte meg om laseren og lot meg til og med prøve laseren for å "skyte" på andre biler.. KULT! =)

Men 30 mnd uten lappen var noe annet da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En i slekta mi lå en del over fartsgrensen, og ble stoppet av en politimann.

Sveivet ned vinduet, og politimannen sa: Det gikk litt fort her,gjorde det ikke?

Jo,det gjorde det forsåvidt, men hvor er din kollega? Siden du er alene, kan jeg jo bare kjøre videre. Snakkes!

Han kunne observere en meget forbanna politimann i bakspeilet sitt.

Politimannen kunne ikke gi han noe bot, da han var alene og hadde ingen kollega som kunne fortelle det samme som han.

Dagens beste!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par fra Stavanger jah...

En annen gang var når jeg hadde kledd bilen for Gatebil Kr.Sand hvor jeg hadde "Police" o.l. på bilen. Kjørte rundt i byen da en patruljebil snudde etter meg. Ut av bilen kom to flotte blondiner i uniform (Jaaaa! Ta meg med dere, jeg er en slem gutt!!!). De parkerte, slukket alt lys (jaha?) og kom frem til bilen min. Spurte om jeg var fan av politiet, og svaret mitt ble kanskje litt mer slibrig enn ment, men de smilte og lo bare. De gikk rundt bilen og så på den, før de gikk tilbake til sin bil. Hehe, den starta ikke, så jeg gikk bak til de for å spørre om de trengte noe hjelp. Bilen stod i "D"...de var blonde....

AHAHAHA du hadde mange gode historier men den der asså. Jeg har vært slem gutt ,ta meg med dere.. ahahhaha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir stoppa en gang i måneden og det er ikke kødd. For mye å skrive her. Men artig å lese andre sine historier.

Morsomste opplevelsen min var at jeg lå i 100 på 80 sona på Ring 3 i Oslo. Det regnet og bilen dugget innenfra. Så her ligger jeg stødig i høyrefeltet, drar ned gensern på venstre armen min og begynner å pusse litt på vinduet fordi det blir for ille. Tror du ikke det kjører en politibil RETT ved siden av til venstre for meg og driver å stirrer? Hahahha. Jeg bare tok ut vognkort og førerkort i det jeg fant sted å stoppe fordi blålysa gikk på (som ventet). De var greie, slapp bot, sjekka bare med lommelykt bakerst i stasjonsvogna og at jeg hadde lappen og at bilen ikke var stjålet.

For et par måneder siden kjørte jeg friskt forbi en sivil politibil (sølv Avensis wohooo!) i motgående felt rett ved siden av her jeg bor. Jeg ser bilen dems, og at det sitter to unge menn foran og bilen har sota bakruter - men tenker ikke over det. Her er det trange veier med parkerte biler på begge sider av veien jeg kjører gjennom hver dag - første gangen lå jeg mellom 20 og 30 her, men nå kan jeg glatt ligge i 60 (føles som ekte rallyfart og er adrenalisrush pga du kan skade egen og andre sin bil). Men det har blitt en øvelse og jeg kjørte friskt gjennom trange veien den dagen også. I det jeg skal inn i fellesgarasjen ser jeg i bakspeilet at det kommer en bil inn. Jeg går ut av bilen og nå står sivilbilen rett bak min. De viser identifikasjonsbevis fordi jeg ber om å få se det (ville i grunn bare se hva slags ID de har), og spør om det er min bil og min plass og om jeg bor der. Jadda svarer jeg og viser vognkort og førerkort (det har jo blitt en øvelse det og). Magen vrenger seg og huet forbreder seg på kjeft og moralpreik og bot, men det nevnes ikke av de herrene. "Du har kjørt i området her endel ganger, ser jeg... Men det er i orden. Ene baklykta fungerer ikke." Bye bye bye tenker jeg og viser dem ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

nei nei nei. Ikkeno fartsdump.

Blir sånne puppedumper da i såfall siden det er midtrabatt der, og puppefartsdumper og bilen min er ikke særlig gode venner :P

Sånne "søyler" som de bruker i andre land for å slippe frem trikken men stoppe alt annet kunne kanskje vært noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noekult:

'Her er det trange veier med parkerte biler på begge sider av veien jeg kjører gjennom hver dag - første gangen lå jeg mellom 20 og 30 her, men nå kan jeg glatt ligge i 60 (føles som ekte rallyfart og er adrenalisrush pga du kan skade egen og andre sin bil)'

Fy faen, du har nå tittelen som bimmers dummeste medlem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noekult:

'Her er det trange veier med parkerte biler på begge sider av veien jeg kjører gjennom hver dag - første gangen lå jeg mellom 20 og 30 her, men nå kan jeg glatt ligge i 60 (føles som ekte rallyfart og er adrenalisrush pga du kan skade egen og andre sin bil)'

Fy faen, du har nå tittelen som bimmers dummeste medlem ;)

Snakk om og ikke bry seg om andres eiendom :wink:

Den dagen du skader en parkertbil håper du ikke bare stikker av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...