Endre Hånde Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2011 Hmm.. Her skjer det ikke mye da jeg venter på at bagasjelokket skal bli lakkert på GS, samt en del smådeler som må på plass. MEN fikk dette idag: (bare så synd dette også er 385mm) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2011 Så om noen er interessert i et fireeiket ratt med airbag og ///M sømmer så kan det avhendes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Passer det E36 uten airbag tro? Kjekt med skinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2011 Passer vel, men airbagen vil jo ikke virke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Meget pent ratt, men synd med størrelsen. Blir litt komisk når man får annerkjennende nikk fra bussjåfører.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2011 hehe, går nok bra så lenge jeg ikke setter meg inn i din igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 Den kom seg ut igår. Listene kom på etter at Iphonen syntes det var for mørkt dessverre... Jeg la lyktefilm på ene lykten, og syntes det så bra ut, men var uheldig med leggingen.. Så jeg skal prøve på igjen når det er litt bedre temperatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Pen bilen din! "anonym" hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 Takk, nja så anonym er den jo ikke lenger dessverre.. Benyttet den til jobb idag, og synes igrunn det var alt for mange som snudde seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Tøft med splittere Gir det lille ekstra for en rimelig peng! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Hjula passet meget bra! Perfekt med røde kopper også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Hjula passet meget bra! Perfekt med røde kopper også +1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 Takk for det. Liker utseendet på de selv også, selv om jeg angret litt på 19" når jeg kjørte den hjem igår.. Noen som har noen erfaring med å ta bort hjelpefjæren på KW V3 forresten? Ser ut til at jeg kan justere mutteren over dekket om den tas bort slik at jeg slipper spacere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Takk, nja så anonym er den jo ikke lenger dessverre..Benyttet den til jobb idag, og synes igrunn det var alt for mange som snudde seg. haha... du åsså........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå