Gå til innhold

Endres E36 M3 3.2 sedan (Selges)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 178
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

Har en potensiell kjøper på den nå. Han lurte på om det var mulig å sette den inn på NAF test.

Dette er jo selvsagt helt greit om det er noe han vil koste, men er det verdt å benytte 2500 for at en NAF skalle skal se på bilen for min egen del?

Han vil jo uansett bare klage på at bilen er lav, bremsene skriker og andre småting som hører med ser jeg for meg, har hørt forskjellige historier så det hadde vært flott å fått tilbakemelding fra noen som har benyttet den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kar som er ute etter en M3 er vel på jakt etter andre feil enn de som du nevner vil jeg tro.

Det er jo bare for å få et overblikk over bilens tilstand. Tror ikke jeg hadde kjøpt en bil i den prisklassen uten en NAF tast selv, ihvertfall ikke vis jeg bor langt unna der bilen befinner seg og jeg ikke har mulighet for å få den på bukk el. Er jo snakk om en gammal BMW her vettu! :):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja jeg ser jo den, og jeg skjønner jo at noen vil ha en uavhengig part til å se på den.

(Selv om jeg aldri selv har sett behovet når jeg har kjøpt biler)

Sjekket også med Bavaria, de skulle ha 1330.- for å gi en tilstandsrapport på bilen. De kjenner vel også bedre til disse bilene skulle man tro. Er det en grei løsning?

Jeg har egentlig ikke mye til overfor for NAF på generelt grunnlag, så kan jeg unngå at de får pengene mine så er det en fordel.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...