R Andersen Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Ble lekkert med nye felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 dæven dette ble vakkert!! nå for jeg lyst til og beholde min igjen.. har du forresten bilde av rattet du skal selge?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Har forresten en UUC vinge som vurderes solgt for bud over 500.- Tror jeg dropper å montere denne.. bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 19, 2011 Forfatter Share Skrevet April 19, 2011 Den er solgt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Okok er det av samme type som di har på gs? Ser at di som di har er til coupe, men passer vell noen lunde? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 19, 2011 Forfatter Share Skrevet April 19, 2011 Den til coupe passer kun coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Hmm.. Smalere eller breiere luka der da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 19, 2011 Forfatter Share Skrevet April 19, 2011 Coupe har breiere luke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 okey! men om man fester den litt innpå luka så kor der vell bra! er jo kun en banebil.. er eneste carbon vingen jeg har funnet som jeg liker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=25379058 Det fornuftige er å selge siden jeg ikke får tid til å bruke den noe særlig iår heller.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2011 Innbytte er aktuelt. Krav: - Bensin - RWD - Manuellgir - Kunne dra henger over 1600kg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Har en potensiell kjøper på den nå. Han lurte på om det var mulig å sette den inn på NAF test. Dette er jo selvsagt helt greit om det er noe han vil koste, men er det verdt å benytte 2500 for at en NAF skalle skal se på bilen for min egen del? Han vil jo uansett bare klage på at bilen er lav, bremsene skriker og andre småting som hører med ser jeg for meg, har hørt forskjellige historier så det hadde vært flott å fått tilbakemelding fra noen som har benyttet den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 En kar som er ute etter en M3 er vel på jakt etter andre feil enn de som du nevner vil jeg tro. Det er jo bare for å få et overblikk over bilens tilstand. Tror ikke jeg hadde kjøpt en bil i den prisklassen uten en NAF tast selv, ihvertfall ikke vis jeg bor langt unna der bilen befinner seg og jeg ikke har mulighet for å få den på bukk el. Er jo snakk om en gammal BMW her vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Hehe, ja jeg ser jo den, og jeg skjønner jo at noen vil ha en uavhengig part til å se på den. (Selv om jeg aldri selv har sett behovet når jeg har kjøpt biler) Sjekket også med Bavaria, de skulle ha 1330.- for å gi en tilstandsrapport på bilen. De kjenner vel også bedre til disse bilene skulle man tro. Er det en grei løsning? Jeg har egentlig ikke mye til overfor for NAF på generelt grunnlag, så kan jeg unngå at de får pengene mine så er det en fordel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå