hagenisse Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 Knuser-Z3coupè-på-banen-rød? Jeg trodde det var gule E36 som var raske jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Gule er selvsagt raskest, men er bilen rød så er det vel en sportsbil..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2010 Jepp, har nok kommet i den alderen at rød sportsbil ble nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Men ikke så ille enda at den også burde ha vært toppløs..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2010 Nei det er vel en 10 år til det skjer tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2010 Da er ishore, vinterbil og arbeidsbil innhandlet: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20468309 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Det var da fælt til handlehumør du var i da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Tøff M3 Endre! Du satser på topp-plassering på årets autoslalom vil jeg tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 hehe, med tanke på fjorårets innsats så bør jeg være fornøyd med å få en tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 Det var da fælt til handlehumør du var i da Ja, denne var så billig at jeg bare måtte.. Har ikke sett over den enda iom at jeg hentet den i mørket igår, men det skal være mye som er galt for at den ikke er verdt 7500! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Det har du nok rett i ja Heter forrige eier Svendsen foresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 Stemmer bra det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Ok, var bare litt nysgjerrig Synes jeg kjente igjen bilen, men lenge siden sist jeg har sett både eier og bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Takk for det.Skiltene kom på 145000.- Men har sendt søknad om alternativ beregning, så jeg håper jeg får tilbake noe av det. Hei. Fått tilbakemelding på alternativ beregning? Vurderer tilsvarende bil og lurte på om det lønner seg å bruke alternativ eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2010 Jeppp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå