Hans Wilhelm Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Det er jammen sant. Også spiste vi is! Edit: Når jeg tenker meg om fikk vi jo skrudd litt bil også... og det var vel igrunn poenget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Hvordan står det til her? Har du gjort noen endringer på bilen før helga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2010 Nja, den fikk ny olje på girkasse og diff forrige uke, samt jeg skal på igjen med kjølekanalene i kvell. Ellers er det ikke noe å snakke om tror jeg. Enn månebilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Blir vel bra da! Månebilen er på gang. Har blitt 328ti iløpet av de siste dagene, og fått på 3,64 diffbrems som jeg skal få tettet med ny pakning og skiver på tappeskruen nå etterpå. Ellers har jeg fått inn begge bøttestolene og festet de ordentlig, så det er blitt bra! Så det gjenstår å se om både motoren og diffen vil virke ordentlig da... Har bare såvidt prøvd den, så blir spennende å se til helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Du får gi god tilbakemelding hva du syns om diffen ja, vurderer dette selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Juni 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2010 Ikke så mye som skjer for tiden med denne.. Skulle hatt meg nye felger i 17x8 for å få på 235+ r dekk foran.. Til daglig så står den her og hviler seg til neste slag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juni 18, 2010 Share Skrevet Juni 18, 2010 Det var jo litt av en miksa garasje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Juni 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2010 hehe.. Ja den gamle bilen føler seg rett ung der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet August 5, 2010 Forfatter Share Skrevet August 5, 2010 Om noen kommer med et vettugt bud, vurderer jeg salg. Årsaken er rett og slett at den ikke blir brukt.. Har stått siden Juni nå og blir ikke tatt ut igjen før septembertreffet nå ser det ut til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Parker Carina'n og bruk denne til daglig? Er jo fin til slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet August 5, 2010 Forfatter Share Skrevet August 5, 2010 hehe. Jeg benytter kun bil til og fra jobb til daglig. Det er knapt 8km en vei og i godt vær så sykler jeg.. Carinaen gjør den jobben utmerket, og det er nesten missbruk av M3n og benytte den til dette. Den blir jo ikke varm engang før jeg er fremme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Nydelig M3 Skjønner deg godt å ikke "bruke" opp denne til jobbkjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Hm... Garasjen til Moldestuket du langtidsparkerer i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet August 6, 2010 Forfatter Share Skrevet August 6, 2010 Stemmer nok at det er der jeg har verksted/lagerplass ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet September 20, 2010 Forfatter Share Skrevet September 20, 2010 "Nye" hjul.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå