OPEL Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2010 Det har jeg Kom med bud, fikset bilen opp til brukstand nå. motor fungerer meget bra, og går meget friskt for tiden! og helt rent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2010 For og være helt ærlig synes jeg det er rart at bilen står her fortsatt.49 000kr er gi bort pris for en m5 da! Hallo! greit trenger litt jobb, men er fortsatt 100 000kr billigere en de andre jeg finner på nettet. Og da har du mye kroner du kan legge i en bil før du har tapt noe på den for og si det selv. Mer moro for lite penger finner man ikke enkelt og greit, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2010 Da legger jeg den ut på autodb. og da forsvinner den vel rimlig fort kan jeg tenke meg, så gikk dere glipp av den sjangsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 En skikkelig salgsannonse med all info hadde jo gjerne vært en start.. Istedet for tre sider med stadige oppdateringer etterhvert som at noe blir reparert eller folk lurer på ganske vesentlige ting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Kan ikke regne med å få så veldig mye for en ombygd sliten "M5".. men det er min mening da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2010 lagt ut bilen for 50 k på autodb. bedre salsannonse med bilder og bedre info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 Opp! Og motor og resten av bilen langt fra sliten, men i veldig god stand! karroseriet som kunne trenge litt jobb, men det er fort gjort for en som er glad i og pusse litt osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 Da ser det ut som den blir solgt i morgen for 50 000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2010 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg