Gå til innhold

b

Saethern
 Share

Anbefalte innlegg

sysn det var dårlig sammengeng i lakken mellom A stolper og panser. orange lakken burde gå litt ut på skjermene for å henge mer sammen med resten.

men syns igrunn det orange burde vært svart da. spesielt rundt grøftlysa :S

M3 speil med mercedes lys er heller ikke noe jeg liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sysn det var dårlig sammengeng i lakken mellom A stolper og panser. orange lakken burde gå litt ut på skjermene for å henge mer sammen med resten.

men syns igrunn det orange burde vært svart da. spesielt rundt grøftlysa :S

M3 speil med mercedes lys er heller ikke noe jeg liker.

SI det som det er, du likte rett og slett ikke bilen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei. egentlig ikke. er ikke noe fan av E36. cupe/cab er den kuleste riktignok. men ikke fan av denne bilen desverre.

litt for skrikende farge.

for dårlig sammenheng i fargeskille.

M3 speil er ikke bra. hvertfal ikke med blinklys.

E46 M3 fanger hører ikke hjemme på E36

og feil frontlykter.

dette er jo min mening da. men er nok mange andre som liker den da.

velkommen til bimmers forresten. her er det mye bra info og få om du lurer på noe om din bmw :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sansen for så overdreven styling desverre, vingen kunne du droppa, kanskje fått litt mer sammensetting av kombofargen, ville heller hatt alt svart, og kanskje hatt en bølgete orange stripe på sida, nesten som gsbilen ;) likte heller ikke orange rundt tåkelysa, men lykta dine var helt greie.. noe du skal gjøre med den?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kjøpt den av Alex eller hva han nå kaller seg?

Far min kjørte 50 mil for å se på denne bilen for meg, og makan til bil har jeg aldri sett før. Håper du får gjort noe med lakkstøvet på panseret og inni dører. Særlig den patenten på eksosopphenget og den effektløse.

Ikke ta det personlig ment men jeg var tross alt interessert i den jeg også og holdt på å kjøpe den, men de nyhetene min far kom hjem med etter å ha sett den var rett å slett ille.

Så håper du gjør noe med de for å fikse det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...