Saethern Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 bbbjjj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 Din eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saethern Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2010 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saethern Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2010 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 heldigvis har jeg ikke sett en slik.. uff.. MEN, hver sin smak liker onkel blå deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 Du har helt rett, jeg har aldri sett noe av det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 ganske så lik denne da. bare litt mindre oppmerksomhets syk farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saethern Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2010 ganske så lik denne da. bare litt mindre oppmerksomhets syk farge. sant nok, er lamborghini oransje skjønner du ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 sysn det var dårlig sammengeng i lakken mellom A stolper og panser. orange lakken burde gå litt ut på skjermene for å henge mer sammen med resten. men syns igrunn det orange burde vært svart da. spesielt rundt grøftlysa :S M3 speil med mercedes lys er heller ikke noe jeg liker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saethern Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2010 sysn det var dårlig sammengeng i lakken mellom A stolper og panser. orange lakken burde gå litt ut på skjermene for å henge mer sammen med resten.men syns igrunn det orange burde vært svart da. spesielt rundt grøftlysa :S M3 speil med mercedes lys er heller ikke noe jeg liker. SI det som det er, du likte rett og slett ikke bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 Aldri sett lik, nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 nei. egentlig ikke. er ikke noe fan av E36. cupe/cab er den kuleste riktignok. men ikke fan av denne bilen desverre. litt for skrikende farge. for dårlig sammenheng i fargeskille. M3 speil er ikke bra. hvertfal ikke med blinklys. E46 M3 fanger hører ikke hjemme på E36 og feil frontlykter. dette er jo min mening da. men er nok mange andre som liker den da. velkommen til bimmers forresten. her er det mye bra info og få om du lurer på noe om din bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 Jeg har ikke sansen for så overdreven styling desverre, vingen kunne du droppa, kanskje fått litt mer sammensetting av kombofargen, ville heller hatt alt svart, og kanskje hatt en bølgete orange stripe på sida, nesten som gsbilen likte heller ikke orange rundt tåkelysa, men lykta dine var helt greie.. noe du skal gjøre med den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-tech 320i Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 Har du kjøpt den av Alex eller hva han nå kaller seg? Far min kjørte 50 mil for å se på denne bilen for meg, og makan til bil har jeg aldri sett før. Håper du får gjort noe med lakkstøvet på panseret og inni dører. Særlig den patenten på eksosopphenget og den effektløse. Ikke ta det personlig ment men jeg var tross alt interessert i den jeg også og holdt på å kjøpe den, men de nyhetene min far kom hjem med etter å ha sett den var rett å slett ille. Så håper du gjør noe med de for å fikse det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katinka Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 Jeg syns at man skal få ha hver sin smak Det er det som gjør alle så jævla unike vøtt Personlig syns jeg at man trenger ikke style så mye for at bilen skal se kul ut, er de små detaljene som blir lagt merke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg