hamansen Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Du selger vel ikke kun førersetet? trenger ikke armlenet. Skulle gjerne tatt hele interiøret, men har kun bruk for førerstolen, og har ikke lagringsplass til resten. Send meg gjerne en PM. Holder til i Bergen. Vil jo helst selge hele samlet:) blir vel veldig dyrt å sende noe så stort med posten og? Kanskje? Jeg sendte en 528 motor med hurtigruten for 500,- Men du kan jo høre med posten om de har mulighet for å sende et sete, og evt. prisforespørsel. Spørs jo også om du får solgt interiøret komplett. Jeg la ut et helt strøkent og fint stoffinteriør i over et år, men det ble aldri solgt. til tross for veldig lav pris. hehe. Men du kan jo tenke litt på det og gi meg en lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2010 Du selger vel ikke kun førersetet? trenger ikke armlenet. Skulle gjerne tatt hele interiøret, men har kun bruk for førerstolen, og har ikke lagringsplass til resten. Send meg gjerne en PM. Holder til i Bergen. Vil jo helst selge hele samlet:) blir vel veldig dyrt å sende noe så stort med posten og? Kanskje? Jeg sendte en 528 motor med hurtigruten for 500,- Men du kan jo høre med posten om de har mulighet for å sende et sete, og evt. prisforespørsel. Spørs jo også om du får solgt interiøret komplett. Jeg la ut et helt strøkent og fint stoffinteriør i over et år, men det ble aldri solgt. til tross for veldig lav pris. hehe. Men du kan jo tenke litt på det og gi meg en lyd. Vil tro det går inn under pakker på 10-25kg..så kommer tillegget på "spesialgods" pga størrelsen.. http://www.posten.no/Produkter+og+tjene ... r/2010.cms http://www.posten.no/8038.cms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Høres greit ut det. Er fortsatt interessert jeg. Du får nå se hva du syntes, og handle deretter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 bompi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zvein Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 hei åssen dempere er det på bilen ? er di solgt ? hvor mye eventuelt skal du har for di ? komp sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 hei åssen dempere er det på bilen ? er di solgt ? hvor mye eventuelt skal du har for di ? komp sett Hei Er ikke sikker på hvaslags merke det er, dempere selges komplett med senkefjørene som står på. Men disse blir ikke solgt før nærmere våren, fordi jeg er avhengig av å kunne flytte på bilen frem til at motor blir tatt ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T123456 Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 har du radiator? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zvein Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 hei åssen dempere er det på bilen ? er di solgt ? hvor mye eventuelt skal du har for di ? komp sett Hei Er ikke sikker på hvaslags merke det er, dempere selges komplett med senkefjørene som står på. Men disse blir ikke solgt før nærmere våren, fordi jeg er avhengig av å kunne flytte på bilen frem til at motor blir tatt ut.. stemmer men kan du ikke bare gi meg et pip når den tid kommer da så ser jeg om jeg har fått kjøpt meg no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2010 stemmer men kan du ikke bare gi meg et pip når den tid kommer da så ser jeg om jeg har fått kjøpt meg no Den er grei:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwFrik Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 Hei = ) Er skvett lappane på bilen solgt? Farge på dei = grøn ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2010 Hei = ) Er skvett lappane på bilen solgt? Farge på dei = grøn ? Hei Neida, di har jeg:) Og fargen er islandgrûn metallic.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå