Gå til innhold

Bmw E34 selges i deler

hamansen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du selger vel ikke kun førersetet? trenger ikke armlenet.

Skulle gjerne tatt hele interiøret, men har kun bruk for førerstolen, og har ikke lagringsplass til resten. Send meg gjerne en PM. Holder til i Bergen.

Vil jo helst selge hele samlet:) blir vel veldig dyrt å sende noe så stort med posten og?

Kanskje?

Jeg sendte en 528 motor med hurtigruten for 500,-

Men du kan jo høre med posten om de har mulighet for å sende et sete, og evt. prisforespørsel.

Spørs jo også om du får solgt interiøret komplett. Jeg la ut et helt strøkent og fint stoffinteriør i over et år, men det ble aldri solgt. til tross for veldig lav pris. hehe. Men du kan jo tenke litt på det og gi meg en lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du selger vel ikke kun førersetet? trenger ikke armlenet.

Skulle gjerne tatt hele interiøret, men har kun bruk for førerstolen, og har ikke lagringsplass til resten. Send meg gjerne en PM. Holder til i Bergen.

Vil jo helst selge hele samlet:) blir vel veldig dyrt å sende noe så stort med posten og?

Kanskje?

Jeg sendte en 528 motor med hurtigruten for 500,-

Men du kan jo høre med posten om de har mulighet for å sende et sete, og evt. prisforespørsel.

Spørs jo også om du får solgt interiøret komplett. Jeg la ut et helt strøkent og fint stoffinteriør i over et år, men det ble aldri solgt. til tross for veldig lav pris. hehe. Men du kan jo tenke litt på det og gi meg en lyd.

Vil tro det går inn under pakker på 10-25kg..så kommer tillegget på "spesialgods" pga størrelsen..

http://www.posten.no/Produkter+og+tjene ... r/2010.cms

http://www.posten.no/8038.cms

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei åssen dempere er det på bilen ? er di solgt ? hvor mye eventuelt skal du har for di ? komp sett

Hei

Er ikke sikker på hvaslags merke det er, dempere selges komplett med senkefjørene som står på. Men disse blir ikke solgt før nærmere våren, fordi jeg er avhengig av å kunne flytte på bilen frem til at motor blir tatt ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei åssen dempere er det på bilen ? er di solgt ? hvor mye eventuelt skal du har for di ? komp sett

Hei

Er ikke sikker på hvaslags merke det er, dempere selges komplett med senkefjørene som står på. Men disse blir ikke solgt før nærmere våren, fordi jeg er avhengig av å kunne flytte på bilen frem til at motor blir tatt ut..

stemmer men kan du ikke bare gi meg et pip når den tid kommer da så ser jeg om jeg har fått kjøpt meg no ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...