E28 TURBO Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Ikke mye å lage tråd om. Men visste ikke hvem å kontakte. Ikke at det var så nøye for min del heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Klokka har vært på fylla siden tidlig i desember, flere som har påpekt det. Gunnar er vel den rette å opplyse om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Lagt merke til det. Tror kansje det har vært en tråd om dette før også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Ordner seg vel sikkert så snart som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Hehe, la merke til det selv:P Den er på Sommertid Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Hehe, la merke til det selv:P Den er på Sommertid Hehe Bedre føre var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 FlashForward...uuæh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Hehe, jeg oppdaget rett før jul at jeg hadde postet et innlegg to og en halv time inn i fremtiden. Begynte nesten å se meg rundt etter Michael J. Fox... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Fixa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Merket det.. svarte i tråden om koed her istad å mitt innlegg kom plutselig over to som hadde svar tidligere enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå