535Terjen Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 eravne: Er du klarsynt? Tror du traff rett på spikeren med alt du akkurat skrev.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320_e30 Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 hvor har du fått de angel eyesan fra? tror du de passer på e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2010 Fikk de fra Ebay. De har sikkert til E30 også. Endelig kom vinterfelgene i dag... Spacere er forresten på vei, de står litt langt inni nå.. (Ble fryktelig uklare bilder fant jeg ut, får ta noen bedre en annen dag.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 gratulere med grom vinter slede:) ser for meg et par comfort hakk opp fra mr2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320_e30 Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Fikk de fra Ebay. De har sikkert til E30 også. Endelig kom vinterfelgene i dag... Spacere er forresten på vei, de står litt langt inni nå.. (Ble fryktelig uklare bilder fant jeg ut, får ta noen bedre en annen dag.) takk for svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320_e30 Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Fikk de fra Ebay. De har sikkert til E30 også. Endelig kom vinterfelgene i dag... Spacere er forresten på vei, de står litt langt inni nå.. (Ble fryktelig uklare bilder fant jeg ut, får ta noen bedre en annen dag.) takk for svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Nydelige vinterfelger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2010 Liten photoshoot med sommarhjul og vinterhjul i vintersolå.. Fått på 15mm spacerar foran og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stizzen Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Nydelig bil! Du har gjort de rette tinga med den, og det er en go' motor i den Nydelige felger har du også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 nydeleg bil, og nydlege vinter hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtiss Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Forskjellen fra kjøp til nå er jo ekstrem! Ser utrolig bra ut! Merker dog at bbs lm "stilen" er på veldig vei inn . . . . . ikke så spesielt lengre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 mangler bare svart skin int nå , etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Perfekt e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2010 Takker! Turtiss: Joda, er vel ekstremt begrensa med spesielle felger til E39 som koster mindre enn 60000,- Men LM er det tøffeste designet jeg vet om, og til en så hyggelig pris så var ikke dette noe å lure på. Alt er oppbrukt hvis du ser sånn på det. Rondell, M5, M6, Breyton osv Tsf: Joda, kunne gjerne med fordel vært svart skinn, men kan ikke bytte alt heller. Ser man sånn på det, så mangler den alt som en M5 har også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå