Morgan GS Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Skrevet Februar 3, 2010 fikk tak i brukt bakfanger takket være SS Performance , han hadde en på lur som trengte litt TLC. Så kommer det vel en brukt skjerm og en ny en i morra tenker jeg så jeg for komme igang med fronten ... juhuuu
Morgan GS Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Skrevet Februar 4, 2010 Da kom det en stk høyre framskjerm 2d facelift ... noen som vil kjøpe resten, brukte bare 20% av den så dere skal få det i avslag på den bildene skulle tale for seg måtte prøve monter fanger også med carbon bjelke og carbon CSL difusor
bmwe_e36 Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 kommer til å bli rått med facelift front ser ut som arbeidslysten er på topp her
Morgan GS Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Skrevet Februar 4, 2010 arbeids lysten er bra den men det er bare å få tid til å gjøre det jeg har lyst til ...... nemmelig få denna ferdig . men å sette på den biten foran gikk greit , tok ca 1.5 time , så jeg regner med at andre siden vil gå lettere
MMTuning Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 Skal du selge den orginale diffusoren. Blei litt usikker på om jeg fikk med den på bestillinga mi?
Morgan GS Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Skrevet Februar 5, 2010 Skal du selge den orginale diffusoren. Blei litt usikker på om jeg fikk med den på bestillinga mi? Mulig det
Jørgen Lie Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 Dette ser jeg virkelig frem til ! Veldig god tro på arbeidet dere gjør å kan se for meg at resultatet blir slik som jeg forventer!
Saltkjelen Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 Knallmoro Morgan. Jeg gleder meg til å se fortsettelse!
Morgan GS Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Skrevet Februar 5, 2010 takk takk gode tilbakemeldinger gjør jobben lettere Kom ikke venstre skjermtupp idag fikk tak ien brukt så jeg slapp å kjøpe flere nye skjermer å skjære i stykker.... satser på litt jobbing i helga .. men nå er det tuborg
Lapin Kulta Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 takk takk gode tilbakemeldinger gjør jobben lettere Kom ikke venstre skjermtupp idag fikk tak ien brukt så jeg slapp å kjøpe flere nye skjermer å skjære i stykker.... satser på litt jobbing i helga .. men nå er det tuborg Kos deg med VELFORTJENT Tuborg!
raymond m Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 Knall... Dette blir bra.. Gleder meg til å see den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå