JE Motorsport Skrevet Februar 9, 2010 Skrevet Februar 9, 2010 Dette ser bra ut Morgan :- ) STOR fan av rattet :- ) Planer for mere carbon look ting? Rundt girspake kanskje? full pakke Carbon-hore ESS-presse
Morgan GS Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Skrevet Februar 9, 2010 Dette ser bra ut Morgan :- ) STOR fan av rattet :- ) Planer for mere carbon look ting? Rundt girspake kanskje? full pakke Carbon-hore ESS-presse
Morgan GS Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Skrevet Februar 13, 2010 hvert litt stille en stund nå men fikk putta inn carbon plate og ringer i svartchrome i instrumentet , Har vel egentlig mere annet å gjøre en slikt småpjask ....
s0lberg91 Skrevet Februar 16, 2010 Skrevet Februar 16, 2010 Hadde økonomien strekket til, hadde jeg selv gjort dette prosjektet. Lykke til, ser fram til resultatet!
marius paulsen Skrevet Februar 17, 2010 Skrevet Februar 17, 2010 fikk som sagt byttet rattet mitt ut med et AC schnitzer carbon ratt, litt tidelig men kult ble det , skal inn med ekte carbon listverk og armlen ,samt handbrekk håndtak i carbon , instrument plate,++har et skinnratt til overs hvis noen trenger 800.- legger også ut et bilde av lykten på plass etter tinning , finnes dette rattet til bmw e39?
Morgan GS Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Skrevet Februar 17, 2010 har vert i garagen og sjekka litt rundt hvordan jeg skal gjøre det med fronten ??? Skal ha to hull fronten enten med tåkelys eller lufting !!! skal sveise igjen de ytre hullene uansett. har teipet over de to ytre hulla og lakka på litt sort mattlakk,,, hmm om det blir lys eller ikke så skal det bli symetriske hull nærmest grillen i fanger`n litt Foose .... eller ikke .. hehe
code13 Skrevet Februar 17, 2010 Skrevet Februar 17, 2010 AAAH stilig! Det er den fangeren jeg hadde lyst på i utgangspunktet *misunnelig* csl v2? Syns det ser best ut med bare 2 lys nærmest midten ja (bedre enn 2 tomme hull). Stilig mod å slette de 2 ytterste hulla da Gleder meg til å følge videre på dette! Ser nå hvor fet denne kombinasjonen av alt du har gjort blir one-of-a-kind! blir så fet denne bilen!
RoaldJ Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 syns det burde være en mellomting me de hulla.. de ytre blir for langt ute, men syns også de indre ble noen cm for langt inne igjen :S men ellers var fangeren dritrå da!
Superbeetle Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 Skikkelig kult med lys så langt inne Stemmer for lys altså...
VegarVS Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 Hei Morgan! kjempe Stilig bil du bygger det, kunne godt tenke meg å få solgt Sjeråkken som jeg kaller den og handle meg en e46 318ci jeg å. http://www.finn.no/finn/car/viewimage?finnkode=20956564 misunner virkelig kunnskapen og ferdigheten din en ordentlig inspirasjon. Mvh Vegar Vehus Skjulestad Dele lagerlærling på Bavaria Arendal
Morgan GS Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Skrevet Februar 18, 2010 takk for alle gode tilbakemeldinger blir nok med lys , men skulle det ikke bli bra i hvit så er de bare å ta ut å sette i gitter . fant en Foose mustang hvis han gjør det så må vel andre kunne også .. hehe.
Morgan GS Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Skrevet Februar 18, 2010 Hei Morgan!kjempe Stilig bil du bygger det, kunne godt tenke meg å få solgt Sjeråkken som jeg kaller den og handle meg en e46 318ci jeg å. http://www.finn.no/finn/car/viewimage?finnkode=20956564 misunner virkelig kunnskapen og ferdigheten din en ordentlig inspirasjon. Mvh Vegar Vehus Skjulestad Dele lagerlærling på Bavaria Arendal takk , var fin den e-46 du henviste til , liker faktisk den fargen godt
VegarVS Skrevet Februar 19, 2010 Skrevet Februar 19, 2010 Hei Morgan!kjempe Stilig bil du bygger det, kunne godt tenke meg å få solgt Sjeråkken som jeg kaller den og handle meg en e46 318ci jeg å. http://www.finn.no/finn/car/viewimage?finnkode=20956564 misunner virkelig kunnskapen og ferdigheten din en ordentlig inspirasjon. Mvh Vegar Vehus Skjulestad Dele lagerlærling på Bavaria Arendal takk , var fin den e-46 du henviste til , liker faktisk den fargen godt hehe, digger den fargen jeg å
Morgan GS Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Skrevet Februar 19, 2010 fått startet litt på v.side , kom ikke lenger siden jeg har grei å bestille 2 stk høyre deksler under hovedlyktene men legger ut noen bilder alikevell. tidelig krøkes stor ..... jeg trur denne skal bli tøff i fronten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå