Sjøbuse Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 slik du hadde tenkt at panseret skulle bli? med bare synlig carbon i rillene.
Morgan GS Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Skrevet Mars 2, 2010 Takker Lyktene er Fra GS, ///Simon det er til f.eks 2005 mod E-46 coupe eller cab bare med angeleyes , det er rimelige lykter men de ser godt ut Sjøbuse : Samme type panser men jeg hadde tenkt å ha kun M3 forhøyningen i Carbon og kansje hvite riller. Lage en spes overgang mellom det hvite og der carbonen kommer fram , Tenkte å få Maria Helena (motivlakkerer) til å lakkere det slik at carbonen presser seg igjennom panseret/stålet slik at det revner
Springsteen Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 ...Lage en spes overgang mellom det hvite og der carbonen kommer fram , Tenkte å få Maria Helena (motivlakkerer) til å lakkere det slik at carbonen presser seg igjennom panseret/stålet slik at det revner Ikke helt sikker på den ideen, men jeg blir forhåpentligvis positivt overasket Ellers er det tydelig at du kan det du driver med Mektig imponert.
///Simon Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 Takker Lyktene er Fra GS, ///Simon det er til f.eks 2005 mod E-46 coupe eller cab bare med angeleyes , det er rimelige lykter men de ser godt ut Sjøbuse : Samme type panser men jeg hadde tenkt å ha kun M3 forhøyningen i Carbon og kansje hvite riller. Lage en spes overgang mellom det hvite og der carbonen kommer fram , Tenkte å få Maria Helena (motivlakkerer) til å lakkere det slik at carbonen presser seg igjennom panseret/stålet slik at det revner Så de passer ikke til e46 sedan? 1999-2004?
spruddel Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 quote]Så de passer ikke til e46 sedan? 1999-2004? E46 sedan fra 1999-2004 gikk jo gjennom en facelift mellom dette årsspennet, der frontlyktene ble endret en del på, så disse kunne hvertfall ikke passet til både facelift og pre-facelift. Samtidig lurer jeg på hvordan fronten på din sedan ser ut hvis du synes dine lykter likner på disse. Så disse lyktene passer ikke til sedan. Dette er pre-facelift E46. Dette er facelift E46 sedan. Forøvrig en jævlig pen en Her er facelift coupe front-lyktene som Morgan har montert på sin. Disse lyktene kom aldri til M3.
awt Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 Dette er pre-facelift E46. Det du har er bilde av der er en coupè/cab, ikke sedan/touring. (...ikke det at du skrev det var sedan/touring, men det var det saken handlet om.) Sånn utenom det så skal det nok endel modifikasjoner til for å benytte seg av coupè facelift-lykter på en sedan, både pre-facelift og facelift.
M3 Yngve Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 Blir bra dette Morgan. Er det like panser på preface kontra facelift på sedan/ turing og kupe/cab? Passer alle E46 panser på alle?
awt Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 Alle har forskjellige panser. Man kan benytte seg av facelift-panser på pre-facelift modellene (gjelder både sedan/touring og coupè/cab, men ikke på tvers av karosserier), men i begge tilfeller er facelift-panser noe lengre enn pre-facelift, så man vil få en glipe ved frontlyktene. Det er på grunn av denne ekstra lengden man ikke kan gjøre motsatt
PLeXo Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 Utrolig bra arbeid! Denne kommer til å bli sweet når den er ferdig Veldig motiverende å se sånne prosjekter, og endel andre prosjekter her inne. Lykke til videre
Morgan GS Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Skrevet Mars 2, 2010 Dette er pre-facelift E46. Det du har er bilde av der er en coupè/cab, ikke sedan/touring. (...ikke det at du skrev det var sedan/touring, men det var det saken handlet om.) Sånn utenom det så skal det nok endel modifikasjoner til for å benytte seg av coupè facelift-lykter på en sedan, både pre-facelift og facelift. Ja det blir noe alla den jobben jeg har gjort med mine skjermer++ får å få det til .
Morgan GS Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Skrevet Mars 2, 2010 Blir bra dette Morgan. Er det like panser på preface kontra facelift på sedan/ turing og kupe/cab? Passer alle E46 panser på alle? Hei og takk yngve de er nok ikke like facelift panser mot m3 skjermer men jeg har montert faceliftpanser på en ikke facelift coupe en gang å det gikk tålig bra vil jeg si. men nå bruker jo jeg etcarbon panser selv som det kan være noe avvik på kontra et originalt panser , men men alt går som jeg pleier å si ... det tar bare litt lenger tid det vet jo du litt om også vil jeg tru ..hehe
Morgan GS Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Skrevet Mars 2, 2010 Fikk nå inn litt gromutstyr i garagen , så nå skal det bli brae knekker i stålet ... kan ta et bile senere , men dette var skikkelige saker , ihvertfall til mitt bruk , veier sikkert 150 kg
s2ff3r Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 syyykt kult prosjekt, skal følge med her.. stå på!! dette kan ikke bli noe annet en dødsbra!!!
bbmw Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 Nydelig prosjekt Gå for alpin weiss! Når det gjelder motor, begynner jo import M3'er å bli svært billige. Ville heller vurdert det enn ESS. Med ekte M-Power ;D
spruddel Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 Dette er pre-facelift E46. Det du har er bilde av der er en coupè/cab, ikke sedan/touring. (...ikke det at du skrev det var sedan/touring, men det var det saken handlet om.) Sånn utenom det så skal det nok endel modifikasjoner til for å benytte seg av coupè facelift-lykter på en sedan, både pre-facelift og facelift. Var for å vise forskjellen på frontlyktene på pre-facelift coupé/cab det der Forskjellen på frontlykten på pre-facelift coupé/cab og sedan/touring er mye mindre enn forskjellen på facelift (vil jeg mene) derfor la jeg ikke ut et bilde av pre-facelift sedan/touring Men bra det passes på så det ikke blir noe feil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå