Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 683
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Takker :-)

Lyktene er Fra GS, ///Simon det er til f.eks 2005 mod E-46 coupe eller cab bare med angeleyes , det er rimelige lykter men de ser godt ut :)

Sjøbuse : Samme type panser men jeg hadde tenkt å ha kun M3 forhøyningen i Carbon og kansje hvite riller.

Lage en spes overgang mellom det hvite og der carbonen kommer fram , Tenkte å få Maria Helena (motivlakkerer) til å lakkere det slik at carbonen presser seg igjennom panseret/stålet slik at det revner :wink:

Skrevet
...Lage en spes overgang mellom det hvite og der carbonen kommer fram , Tenkte å få Maria Helena (motivlakkerer) til å lakkere det slik at carbonen presser seg igjennom panseret/stålet slik at det revner :wink:

Ikke helt sikker på den ideen, men jeg blir forhåpentligvis positivt overasket :)

Ellers er det tydelig at du kan det du driver med :D Mektig imponert.

Skrevet
Takker :-)

Lyktene er Fra GS, ///Simon det er til f.eks 2005 mod E-46 coupe eller cab bare med angeleyes , det er rimelige lykter men de ser godt ut :)

Sjøbuse : Samme type panser men jeg hadde tenkt å ha kun M3 forhøyningen i Carbon og kansje hvite riller.

Lage en spes overgang mellom det hvite og der carbonen kommer fram , Tenkte å få Maria Helena (motivlakkerer) til å lakkere det slik at carbonen presser seg igjennom panseret/stålet slik at det revner :wink:

Så de passer ikke til e46 sedan? 1999-2004?

Skrevet
quote]

Så de passer ikke til e46 sedan? 1999-2004?

E46 sedan fra 1999-2004 gikk jo gjennom en facelift mellom dette årsspennet, der frontlyktene ble endret en del på, så disse kunne hvertfall ikke passet til både facelift og pre-facelift. Samtidig lurer jeg på hvordan fronten på din sedan ser ut hvis du synes dine lykter likner på disse. Så disse lyktene passer ikke til sedan.

fullsize_4834594aee95f51f2f30a446ab19f5fa_DAMAGE_048.jpg Dette er pre-facelift E46.

img1752.jpg?t=1267543667 Dette er facelift E46 sedan. Forøvrig en jævlig pen en :D

e46_coupe_vrs_power_dome_hood_01.jpg Her er facelift coupe front-lyktene som Morgan har montert på sin. Disse lyktene kom aldri til M3.

Skrevet
Dette er pre-facelift E46.

Det du har er bilde av der er en coupè/cab, ikke sedan/touring. [-X:D

(...ikke det at du skrev det var sedan/touring, men det var det saken handlet om.)

Sånn utenom det så skal det nok endel modifikasjoner til for å benytte seg av coupè facelift-lykter på en sedan, både pre-facelift og facelift.

Skrevet

Blir bra dette Morgan. :D

Er det like panser på preface kontra facelift på sedan/ turing og kupe/cab?

Passer alle E46 panser på alle?

Skrevet

Alle har forskjellige panser. Man kan benytte seg av facelift-panser på pre-facelift modellene (gjelder både sedan/touring og coupè/cab, men ikke på tvers av karosserier), men i begge tilfeller er facelift-panser noe lengre enn pre-facelift, så man vil få en glipe ved frontlyktene. Det er på grunn av denne ekstra lengden man ikke kan gjøre motsatt

Skrevet

Utrolig bra arbeid! :P Denne kommer til å bli sweet når den er ferdig :D

Veldig motiverende å se sånne prosjekter, og endel andre prosjekter her inne.

Lykke til videre :D

Skrevet

(...ikke det at du skrev det var sedan/touring, men det var det saken handlet om.)

Sånn utenom det så skal det nok endel modifikasjoner til for å benytte seg av coupè facelift-lykter på en sedan, både pre-facelift og facelift.

Ja det blir noe alla den jobben jeg har gjort med mine skjermer++ får å få det til . :wink:

Skrevet
Blir bra dette Morgan. :D

Er det like panser på preface kontra facelift på sedan/ turing og kupe/cab?

Passer alle E46 panser på alle?

Hei og takk yngve :-)

de er nok ikke like facelift panser mot m3 skjermer men jeg har montert faceliftpanser på en ikke facelift coupe en gang å det gikk tålig bra vil jeg si.

men nå bruker jo jeg etcarbon panser selv som det kan være noe avvik på kontra et originalt panser , men men alt går som jeg pleier å si ... det tar bare litt lenger tid :wink:

det vet jo du litt om også vil jeg tru ..hehe

Skrevet

Fikk nå inn litt gromutstyr i garagen , så nå skal det bli brae knekker i stålet ... :D

kan ta et bile senere , men dette var skikkelige saker , ihvertfall til mitt bruk ,

veier sikkert 150 kg

ue8bls3xi2gxtnqsdjqt.jpg

Skrevet

Nydelig prosjekt :) Gå for alpin weiss! Når det gjelder motor, begynner jo import M3'er å bli svært billige. Ville heller vurdert det enn ESS. Med ekte M-Power ;D

Skrevet

Var for å vise forskjellen på frontlyktene på pre-facelift coupé/cab det der :D Forskjellen på frontlykten på pre-facelift coupé/cab og sedan/touring er mye mindre enn forskjellen på facelift (vil jeg mene) derfor la jeg ikke ut et bilde av pre-facelift sedan/touring :D Men bra det passes på så det ikke blir noe feil! :applause::)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...