Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 683
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

:-) sitter å venter på tørk etter andre runde med grunnig , mm godt med nudler -... hehe

Grunner to ganger siden det har vært mye sveising og ombyggninger , greit å få grunning under fuger også minsker det litt faren med ettersynk ...

Skrevet

:-)

Hva trur folket ???

scoopet skal være i carbon .... !!! nå er det jo kun grunning da så carbonen blir litt mindre i diameter , samtidig at det er en motiv lakkerer som skal lage en fancy overgang ;-)

Phhu er vel bare å starte å slipe igjen ...

22szzwfmto06wgd37gbh.jpg

yu47qcxwocst6mb0fyav.jpg

vbljm08b39blaea2k12v.jpg

Skrevet

Smule til brød .... :lol: den var ny..

da er det klart til lakk 8) skal blande litt lakk og ta meg en matbit så klemmer jeg til med sprøyta .... så får vi se om det blir sig eller appelsin utpå kvelden.

Har vært en lang og hard dag men det går når det er BMW som det blir jobbet på ... hehe

Vi får se Yngve .... :wink:

Lagt på litt sort pulver før sliping ...

4myngnax8gprm36n10zl.jpg

Jan yngve , hjelper til :-)

6ei9ztdo958f3qzxupou.jpg

2396sykkuthxkrlt8ha1.jpg

Skrevet

Nå skjønner jeg hvorfor du ikke tar telefonen når jeg prøver å få tak i deg ;)

Dette blir sykt rått, gleder meg til å se bilder av den ferdig lakkert! Mulig det står før i tråden, men hvilke felger er planen?

Skrevet

alt skal handle om mat med deg Morgan... Nudla-Brød-Appelsin..Tenk no på å ferdig bilen din for svarte helvete :) No må du konsentrere dj om å få sendt av gåre dela til meg :) hehe... Du e so flinke atte.. Tilbaud deg tilogmed å kome heilt heim til meg berre for å sveise et bensinrør.... He sagt det før og seie det igjen........SYNS DU E FLINKE EJ OLE MORGAN :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...