Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 683
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja det blir en del carbon inne i bilen , kan se mye ut på et bilde men synes selv det er greit når jeg sitter i bilen.

Sølv som det var tidl, hadde jeg ikke noen steder på bilen ellers, så tenke jeg på å lakkere carbondekslen hvite å bare beholde en stripe med carbon inne i det hvite, men det ble ren sort carbon til slutt , det er mørkt å rolig inne i bilen , ville nok se litt mere hissig ut når blitzen slår i mot carbonen enn i real life :-)

Skrevet

Sykt flott Morgan! Syns faktisk ikke det gjør noe at lufterillene på panseret er sorte nå, men er spent på å se de hvite. Blir spennende å se den med felgene på! :)

Skrevet

da er panseret slipt ned med 800 vått , demontert og lagt inn i henger`n så imorra ettermiddag drar jeg til kongsberg får å få det motivlakkert hos maria Elenas design .

Skal også hente noe annet gromt .... veldig gromt .... skikkelig gromt .. :lol:

til neste prosjekt ... :D8)

Skrevet

Kjører du helt til Kongsberg for å få det motivlakkert? ;) Er det der hun holder til altså, er jo ikke lange biten herfra det. Ser ut som hun har peiling...

Skrevet
Kjører du helt til Kongsberg for å få det motivlakkert? ;) Er det der hun holder til altså, er jo ikke lange biten herfra det. Ser ut som hun har peiling...

Ja skal bli gøy å se hva hun får til , litt kult at ei dame driver med slike ting .

Skrevet

Hvorfor sa hemlighetsfull da??

Ma hit til ostlandet for a hente grom deler til nye prosjekt ja.

Men hva er det na da??

Et hint kan du da komme med da !!!

Skrevet

Hvis det er noe skikkelig gromt til neste prosjekt, så burde det enten ligge i et heftig karosseri eller motor. Tviler på at det du skal hente kan være en turbo eller kompressor bare. Så hvis jeg spør hvilken S-motor du skal hente, er jeg på helt på jordet da? :)

Skrevet
Tilnærmet perfekt det der ;) Hva er prisen på baklysa? :)

skal sjekke , husker ikke i farten ,de kommer til sedan og coupe inn på lager , utpå våren .

Lenge til dere får de på lager? Vil ha sånne på min Facelift E46 Sedan :D

Skrevet
Hvorfor sa hemlighetsfull da??

Ma hit til ostlandet for a hente grom deler til nye prosjekt ja.

Men hva er det na da??

Et hint kan du da komme med da !!!

Litt hemmelig må jeg jo være da ..loool

Prosjektet mitt blir grom bil med "normal motor" får å si det sånn ...hehe

noen brikker må dette på plass så skal de bli bil skal du/dere se .

kansje jeg er den første i Norge som gjør det 8) .. hvem vet

NB fikk motivlakkert panseret mitt hos Maria Elena design idag , jeg likte det veldig godt :-) kan godt sakene sine den dama gitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...