Larsinnj Skrevet April 13, 2010 Skrevet April 13, 2010 Skal jeg være helt ærlig synes jeg det ble litt for mye av det gode med carbon på ratt og i instrument, men ellers er det utrolig fet bil!
Morgan GS Skrevet April 13, 2010 Forfatter Skrevet April 13, 2010 Ja det blir en del carbon inne i bilen , kan se mye ut på et bilde men synes selv det er greit når jeg sitter i bilen. Sølv som det var tidl, hadde jeg ikke noen steder på bilen ellers, så tenke jeg på å lakkere carbondekslen hvite å bare beholde en stripe med carbon inne i det hvite, men det ble ren sort carbon til slutt , det er mørkt å rolig inne i bilen , ville nok se litt mere hissig ut når blitzen slår i mot carbonen enn i real life
Gunnar Skrevet April 13, 2010 Skrevet April 13, 2010 Sykt flott Morgan! Syns faktisk ikke det gjør noe at lufterillene på panseret er sorte nå, men er spent på å se de hvite. Blir spennende å se den med felgene på!
Morgan GS Skrevet April 13, 2010 Forfatter Skrevet April 13, 2010 me too er spent på felg Gunnar , blir nok til uka
Morgan GS Skrevet April 14, 2010 Forfatter Skrevet April 14, 2010 da er panseret slipt ned med 800 vått , demontert og lagt inn i henger`n så imorra ettermiddag drar jeg til kongsberg får å få det motivlakkert hos maria Elenas design . Skal også hente noe annet gromt .... veldig gromt .... skikkelig gromt .. til neste prosjekt ...
Morgan GS Skrevet April 14, 2010 Forfatter Skrevet April 14, 2010 skal hente ... men bare en del av neste prosjekt .
Gunnar Skrevet April 14, 2010 Skrevet April 14, 2010 Kjører du helt til Kongsberg for å få det motivlakkert? Er det der hun holder til altså, er jo ikke lange biten herfra det. Ser ut som hun har peiling...
Morgan GS Skrevet April 14, 2010 Forfatter Skrevet April 14, 2010 Kjører du helt til Kongsberg for å få det motivlakkert? Er det der hun holder til altså, er jo ikke lange biten herfra det. Ser ut som hun har peiling... Ja skal bli gøy å se hva hun får til , litt kult at ei dame driver med slike ting .
M3 Yngve Skrevet April 14, 2010 Skrevet April 14, 2010 Hvorfor sa hemlighetsfull da?? Ma hit til ostlandet for a hente grom deler til nye prosjekt ja. Men hva er det na da?? Et hint kan du da komme med da !!!
spruddel Skrevet April 14, 2010 Skrevet April 14, 2010 Hvis det er noe skikkelig gromt til neste prosjekt, så burde det enten ligge i et heftig karosseri eller motor. Tviler på at det du skal hente kan være en turbo eller kompressor bare. Så hvis jeg spør hvilken S-motor du skal hente, er jeg på helt på jordet da?
Frenball Skrevet April 15, 2010 Skrevet April 15, 2010 Dette var bare SYKT! Gleder meg veldig til å se denne på vegen i Fræna! Penste e46 jer har sett på lenge! Bra jobba!!
Bjorni92 Skrevet April 15, 2010 Skrevet April 15, 2010 Tilnærmet perfekt det der Hva er prisen på baklysa? skal sjekke , husker ikke i farten ,de kommer til sedan og coupe inn på lager , utpå våren . Lenge til dere får de på lager? Vil ha sånne på min Facelift E46 Sedan
Morgan GS Skrevet April 16, 2010 Forfatter Skrevet April 16, 2010 Hvorfor sa hemlighetsfull da??Ma hit til ostlandet for a hente grom deler til nye prosjekt ja. Men hva er det na da?? Et hint kan du da komme med da !!! Litt hemmelig må jeg jo være da ..loool Prosjektet mitt blir grom bil med "normal motor" får å si det sånn ...hehe noen brikker må dette på plass så skal de bli bil skal du/dere se . kansje jeg er den første i Norge som gjør det .. hvem vet NB fikk motivlakkert panseret mitt hos Maria Elena design idag , jeg likte det veldig godt kan godt sakene sine den dama gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå