-Roger- Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 Ok skjønner hva du mener. Jeg synes de er ganske like jeg da, og har egentlig ikke tenkt så mye over hva som er finest og ikke finest..
Pitstop Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 Hvem skal "sette" på plass bakskjermene dine? Tror nok Morgan montere disse selv gitt
Morgan GS Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Skrevet Januar 14, 2010 Blir nok tøft med facelift front, selv om org M3 front er mere sinna liksom.Denne må bare få komp kitt, når den får alt M3. Hvem skal "sette" på plass bakskjermene dine? må gjøre om litt jeg vettø , jeg gjør alt selv.. var jo dette jeg drev med for jeg begynte å jobbe på GS Så det er bare godt å holde kunnskapen vedlike .... hehe
Morgan GS Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Skrevet Januar 14, 2010 2 eller 4 dørs facelift front hadde vel blitt bra begge deler men vil ha en hel lampe foran , mindre løse deler men bare bra dere kommer med innspill ,, takk takk
Morgan GS Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Skrevet Januar 15, 2010 Da tar du en 318 for meg også da? Seff bare å komme det ....
Morgan GS Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Skrevet Januar 15, 2010 ja fikk tatt noen timer ettter jobb i garagen tatt av en bakskjerm ,montert CSL carbonlokk ,prøvemontert en hovedlampe.++
Morgan GS Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Skrevet Januar 15, 2010 detter ikke rett på plass ... går i AC rør , fikk bøyd dette skjært ut i skjerm
Lars89 Skrevet Januar 16, 2010 Skrevet Januar 16, 2010 Ser utrolig lovende ut! Planene er bare utrolig riktige Dette kan du
RoaldJ Skrevet Januar 16, 2010 Skrevet Januar 16, 2010 gleder meg til å se resultatet av "facelift"- front på m3 skjermene
Morgan GS Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Skrevet Januar 16, 2010 takk må prøve å få gjort noe idag også .... kona truer med vasking/husarbeide hmmm Detta må vel være husarbeid nok
Morgan GS Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Skrevet Januar 16, 2010 gleder meg til å se resultatet av "facelift"- front på m3 skjermene me too !! Facliften er mye spissere i snuten for å si det sånn, så jeg må slanke forskjermene mine mot tuppen en del. det som er viktig er at når en er ferdig så må det se ut som om BMW selv skulle ha gjort det og ikke noe som ser etter montert ut .
Clerion Skrevet Januar 16, 2010 Skrevet Januar 16, 2010 Satan dette går unna Syns du sa det ikke ble prioritert så hardt jeg ;D Følger med, dette blir bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå