sto0one Skrevet Juni 7, 2010 Skrevet Juni 7, 2010 Selges de carbon "lippene" som du har på frontfangeren din løst?Og passer de på en original CSL fanger? har løse ja , men om de passer O.E ??? hmm er ikke sikker . Har du link til bilde av de? Det er vel varenummer 7-0104 på GS?
-Roger- Skrevet Juni 9, 2010 Skrevet Juni 9, 2010 Ser ikke ut som de passer Litt vanskelig og forklare, Men er dette slike som man sitter utenpå en vanlig m3 fanger? På originale CSL fangeren så er ikke disse montert utenpå fangeren selvfølgelig. Fikk en Original CSL fanger der denne carbon splitteren er knust. Og jeg får vel ikke lov å bestille nye siden jeg ikke eier en CSL.. Men ser jo uansett at de koster 3000kr stk. Fangeren koster jo faen meg 44000kr Hadde vært konge å fått til noe så jeg kunnne montert fangeren...
myrvoll_90 Skrevet Juni 10, 2010 Skrevet Juni 10, 2010 Ser ikke ut som de passer Litt vanskelig og forklare, Men er dette slike som man sitter utenpå en vanlig m3 fanger? På originale CSL fangeren så er ikke disse montert utenpå fangeren selvfølgelig. Fikk en Original CSL fanger der denne carbon splitteren er knust. Og jeg får vel ikke lov å bestille nye siden jeg ikke eier en CSL.. Men ser jo uansett at de koster 3000kr stk. Fangeren koster jo faen meg 44000kr Hadde vært konge å fått til noe så jeg kunnne montert fangeren... ser ut til at du har 1 null får mye i de prisan dine?
Spiritus Sancti Skrevet Juni 10, 2010 Skrevet Juni 10, 2010 CSL koster nok så mye skjønner du.. Koster vel 33000 ny på koed.
Pitstop Skrevet Juni 10, 2010 Skrevet Juni 10, 2010 CSL fangerene kommer ferdig lakkert, derfor litt den ekstra prisen også + da at det er exclusivt Støtfanger fram lakkert (SILBERGRAU) org N 44397.50 m/moms Støtfanger fram lakkert (BLACKSAPPHIRE) org N 41388.50 m/moms Løse carbonsplittere Skjerm v.s fram aero. org N 3103 m/moms Skjerm h.s fram aero. org N 3103 m/moms
Morgan GS Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Skrevet Juni 10, 2010 Da er panseret Lakkert Trur det blir tøft j
Morgan GS Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Skrevet Juni 11, 2010 Slenger ut et par biler fra igår kveld etter lakkering. VegarVS reagerte på dette 1
-Roger- Skrevet Juni 11, 2010 Skrevet Juni 11, 2010 Var ikke så fint med de luftinnntakene... De skulle vært helt hvite. Helst skulle de egentlig vært fjernet Penere uten luftinntak.
bmwkizn Skrevet Juni 11, 2010 Skrevet Juni 11, 2010 Jeg syns det der ble stilig. de luftinntakene "fullfører" resten av looken på bilen syns jeg.
Morgan GS Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Skrevet Juni 11, 2010 Var ikke så fint med de luftinnntakene...De skulle vært helt hvite. Helst skulle de egentlig vært fjernet Penere uten luftinntak. Rillene er hvite som bilen , bare at det blir litt mørkere pga av Carbon rammen rundt som vil speile seg litt i rillene . Sorte riller har jo så si alle med slikt panser så ville prøve noen annet.
Superbeetle Skrevet Juni 11, 2010 Skrevet Juni 11, 2010 Såg rart ut på det første bildet, men kult ut på det siste... Trooor at det ser veldig bra ut i virkeligheten, vanskelig å få 3D-effekten med på bilder..(catch my drift? )
babjorn Skrevet Juni 11, 2010 Skrevet Juni 11, 2010 Ja tøft å se noe nytt å tror det virker bra i virkeligheten,bilder lyver alltid for å si det sånn hehe
-Roger- Skrevet Juni 11, 2010 Skrevet Juni 11, 2010 Var ikke så fint med de luftinnntakene...De skulle vært helt hvite. Helst skulle de egentlig vært fjernet Penere uten luftinntak. Rillene er hvite som bilen , bare at det blir litt mørkere pga av Carbon rammen rundt som vil speile seg litt i rillene . Sorte riller har jo så si alle med slikt panser så ville prøve noen annet. Ok, kan være noe med de første bildene da Jeg er også enig i det andre sier her at det ser bedre ut på siste bildet. Bilen din er uansett grom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå