Morgan GS Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Skrevet Juni 11, 2010 Var ikke så fint med de luftinnntakene...De skulle vært helt hvite. Helst skulle de egentlig vært fjernet Penere uten luftinntak. Rillene er hvite som bilen , bare at det blir litt mørkere pga av Carbon rammen rundt som vil speile seg litt i rillene . Sorte riller har jo så si alle med slikt panser så ville prøve noen annet. Ok, kan være noe med de første bildene da Jeg er også enig i det andre sier her at det ser bedre ut på siste bildet. Bilen din er uansett grom går bra det , nå måtte det bli noe enklere lakk siden tida ikke strekker til , men fikk fram litt carbon rundt rillene og i bakkant av scoopet som men ser fra innsiden
Morgan GS Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Skrevet Juni 13, 2010 her ligger`n ute for salg . http://www.finn.no/finn/car/used/object ... arket=FINN
Ostnes Skrevet Juni 18, 2010 Skrevet Juni 18, 2010 Den 4-rørs eksosen, finnes den med bare to utblås? Altså som "vanlig" eksos? Kunne tenkt meg noe slikt, med tynnvegga enderør..
jonr Skrevet Juni 19, 2010 Skrevet Juni 19, 2010 Denne bilen er knallfin, sånn det skal se ut, ikke automote overdrivelse men hver sin smak!
Morgan GS Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Skrevet Juni 22, 2010 takk takk Bilen ble bra og fungerer veldig bra , liker ikke helt å selge den men blir vel gøy å bygge E92 "M3" også får jeg håpe . Har et strøkent sort sport skinn til E-92 om noen vil kjøpe !!! 15000.- å kjøp
Morgan GS Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Skrevet Juni 24, 2010 Da er bilen solgt Litt blandene følelser men går nok over .... Bilen havnet i Trønderlagen trondheims området. Må få TAKKE alle som fulgte men på tråden , slikt hjelper når man skal bygge bil . Men nå er det ferie og så blir det vel mye dele bestilling til neste prosjekt . Kommer ny tråd Morgan`s E-92 320d til "M3" ----
matsrh Skrevet Juni 24, 2010 Skrevet Juni 24, 2010 Skjønner godt at det er blandene følelser, bilen var jo rå lekker! Men kan ikke vente med å se hvordan neste bil kommer til å se ut Du får begynne å signere bilene du bygger
Saltkjelen Skrevet Juni 24, 2010 Skrevet Juni 24, 2010 Se der ja, den gikk nevnte kjøper idag ja. Vet nesten ikke om man skal kondolere eller gratulere med salget, men på en annen side byr det seg på nye og spennende prosjekter.. Jeg gleder meg til neste tråd Morgan!
Maloi Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 Akkurat lest hele tråden, faktisk helt rå bil! Å sykt så gjennomført!=)=)
Morgan GS Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Skrevet Juli 1, 2010 takk takk Nå gleder jeg meg til neste prosjekt E-92 ....mmm Blir en lang deleliste ser jeg ..., alt skal byttes til M3 så da er det kun ei dør som ikke blir bytta på bilen ...hehe, blir artig å sette saga i den doningen også ..lol
sto0one Skrevet Juli 13, 2010 Skrevet Juli 13, 2010 Får legge ut noen bilder av den fineste bilen på Gatebil Rudskogen
Morgan GS Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Skrevet Juli 18, 2010 Takker Stoone , var litt rart å se den komme ned ditt å se den igjen ... må jeg si .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå