RoaldJ Skrevet Januar 17, 2010 Skrevet Januar 17, 2010 haha.. langtidsprosjekt du lixm... er ikke mangen ukene til denne står i lakkboksen tenker jeg
Morgan GS Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Skrevet Januar 17, 2010 haha.. langtidsprosjekt du lixm... er ikke mangen ukene til denne står i lakkboksen tenker jeg he he , er ikke sikkert jeg får gjort like mye hele tiden sjø...
Morgan GS Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Skrevet Januar 18, 2010 Tenkte å bruke denne eksosen Denne er slik laget at den vil gå greit in i en org M3 bakfanger .
Ostnes Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Du har ikke en M-tech bakfanger du ikke trenger da?
Morgan GS Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Skrevet Januar 18, 2010 Du har ikke en M-tech bakfanger du ikke trenger da? dessverre
Saltkjelen Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Tøft, Morgan. Ser dere har fått ett nytt type eksosanlegg som benyttes til 320d'en og nå 328i'en din. Er det noe som er mulig å få til E39/E60/E61 også? Hva slags priser ligger dette på?
Morgan GS Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Skrevet Januar 19, 2010 hei Har samme til E-60 / og E61 ?? som er laget for "M5" kittet vi har. ca 6800.-
Saltkjelen Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 Jøss, da må jeg jaggu titte litt på nettsiden igjen. Forøvrig et knalltøft prosjekt. Skal bli spennende å se hvordan denne vil ende..
Bjanne Skrevet Januar 20, 2010 Skrevet Januar 20, 2010 alt ser så enkelt ut når dere gs folka holder på med ting hehe hehe , dette er det mange som kan gjøre , bare å pøve det .. E46 er egentelig en ganske grei bil å bytte baksjermer på , men på min så blir det noe ekstra med tanke på å lage et nytt ytre hjulhus. pga M3 skjerm osv. trodde man måtte bytte indre og yttre skjerm jeg ? har planer om å bygge om min e46 når jeg får tid til det til m3 og..
Morgan GS Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Skrevet Januar 20, 2010 alt ser så enkelt ut når dere gs folka holder på med ting hehe hehe , dette er det mange som kan gjøre , bare å pøve det .. E46 er egentelig en ganske grei bil å bytte baksjermer på , men på min så blir det noe ekstra med tanke på å lage et nytt ytre hjulhus. pga M3 skjerm osv. trodde man måtte bytte indre og yttre skjerm jeg ? har planer om å bygge om min e46 når jeg får tid til det til m3 og.. Hvis du ser inne på delefilmen hvordan et Hjulhus bak på M3 ser ut så skjønner du hvorfor jeg lager det selv, Hjulhuset du event kjøper er hele indre side som du må skjære i stykker for så å sveise det inn på "samme" måte . Men skal du lage så er det greit å ha krymp å strekk verktøy Men blir vel ikke så lenge før jeg skal til med dette så da kan du se hvordan jeg gjør det.
JE Motorsport Skrevet Januar 20, 2010 Skrevet Januar 20, 2010 Blir VÆRST detta Morgan Jammen bra du har nettene sammen med kona
Morgan GS Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Skrevet Januar 20, 2010 Blir VÆRST detta Morgan Jammen bra du har nettene sammen med kona fort gjort å pleie kona tar ca ......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå