Vanilla_ninja Skrevet Januar 13, 2010 Skrevet Januar 13, 2010 Jeg har fått tilbud om å kjøpe to Toyo Proxes T1R i 255/35/18 for 2000 kroner. Selger kjøpte dem høsten 2008 og har dermed brukt dem i ca. 1 1/4 sesong. Jeg får nye i samme dimensjon for 1590,-/stk inkludert omlegging her til bys. Er det noen som har noen formening om prisen er passe? Jeg har ikke kjøpt dekk brukt før, så jeg trenger noen tips fra de erfarne kremmerne LJ
Superbeetle Skrevet Januar 13, 2010 Skrevet Januar 13, 2010 Hvor mye mønster har de da? Er jo relativt dyre dekk ny, men de har vel også kanskje myk gummblanding så da slites de gjerne fortere?
Vanilla_ninja Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Skrevet Januar 13, 2010 Det er visstnok ca 6,5-7mm igjen av mønsteret. Selgeren mener de bør holde i et par sesonger til, litt avhengig av kjørestil og -lengde. Jeg har tenkt litt og sett litt andre annonser, så jeg får diskutere, tenker jeg. LJ
DannyRS Skrevet Januar 13, 2010 Skrevet Januar 13, 2010 sjekk www.dekkonline.com edit: jeg sjekka koster ca 1600 pr dekk nytt, så 2000 er vel grei deal det.
R Andersen Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 Hvor mye må du betale for å få montert de brukte dekkene på dine felger? Kjekt å ta med i regnestykket det også..
smez Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 synes det var i overkant for brukte dekk.. vi har 18" sommer dekk fra 1000kr dekket og oppover.. www.dekkskift.no
Rune B. Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 synes det var i overkant for brukte dekk.. vi har 18" sommer dekk fra 1000kr dekket og oppover..www.dekkskift.no Det er jo ikke interesant. Det som er relevant er jo hva du skal ha for et dekk tilsvarende trådstarter har fått tilbud om. Ikke hva et linglong dekk i 225/40R18 koster.
-Roger- Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 Hvor mye må du betale for å få montert de brukte dekkene på dine felger? Kjekt å ta med i regnestykket det også.. Vil bare tipse om at hos www.dekkonline.com kan du faktisk se hvem de har avtale med før du betaler. Så sender de faktisk dekken rett til den forhandleren og de monterer for deg etter forskjellige priser. For eksempel da jeg bestilte så sendte de dekkene rett til nærmeste forhandler, som ringte meg opp da dekkene var ankommet og monterte de for 100 kr pr stk...
Lars89 Skrevet Januar 16, 2010 Skrevet Januar 16, 2010 Omlegging er ofte inkludert i prisen ved kjøp av nye dekk. Ville kjøpt nye da gummiblandingen fort blir hard ved bruk
-Roger- Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Omlegging er ofte inkludert i prisen ved kjøp av nye dekk. Ville kjøpt nye da gummiblandingen fort blir hard ved bruk Omleggingen er vel alltid inkl ved kjøp av dekk hos verksted? Men ikke ved kjøp over nettet.
Kjell Z3 Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Jeg har fått tilbud om å kjøpe to Toyo Proxes T1R i 255/35/18 for 2000 kroner.Selger kjøpte dem høsten 2008 og har dermed brukt dem i ca. 1 1/4 sesong. Jeg får nye i samme dimensjon for 1590,-/stk inkludert omlegging her til bys. Er det noen som har noen formening om prisen er passe? Jeg har ikke kjøpt dekk brukt før, så jeg trenger noen tips fra de erfarne kremmerne LJ Jeg ville uten tvil valgt nye i forhold til den prisen du har fått. De brukte hadde jeg valgt om jeg fikk dem for 1.500,- under forutsetning av at de er 100% beint slitte.
Mr.Silver Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Omlegging er ofte inkludert i prisen ved kjøp av nye dekk. Ville kjøpt nye da gummiblandingen fort blir hard ved bruk Omleggingen er vel alltid inkl ved kjøp av dekk hos verksted? Men ikke ved kjøp over nettet. har jobbet litt hos ett dekkfirma i kr.sund, å nei det er ikke alltid omleggingen er inkl. ved kjøp av dekk.. Helt utrolig men er slkk de gjør det der jeg har jobbet litt iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå