mandresen Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 Hei Jeg har et sett med Hertz MLK165 liggende fra forrige bil som jeg er knallfornøyd med. Det er 6.5" element på dette settet og bygger 76mm dypt. Vet dere om det passer i frontdørene mine, eller må det tweakes litt? Er det noen som har forslag til gode frontsett som passer rett inn? Takker for svar Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegarde39 Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Tror det skal gå greit, men er usikker på dybden, du får bare prøve, ikke så my annet å gjøre;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 max 60mm i de kassene i dørene. du må nok modifisere myyye om du skal få de plassert bak dørpanelene. kjøp heller et annet sett. skjæring i dørpanelene ødelegger dørpanelene ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mandresen Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2010 Ja, det er det jeg frykter, men problemet mitt er at 5.25" ikke går like dypt i Hz som 6.5", så da blir det stort skille mellom frontsett og sub. Så jeg må nok finne en løsning, og jeg har sett det selges dørpanel for å kunne få plass til 6.5", har sett det på finn.no for en stund tilbake, men finner ikke annonsen igjen nå, noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 www.transmedia.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mandresen Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 Takker så mye for linken. Da skal jeg undersøke hva de kan levere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 disse 5,25" har jeg kjøpt to sett av og de spiller helt rått http://www.bassbrothers.no/display.aspx ... rodid=1544 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå