mrmpower Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Tar kaka fordi...? Hva er feil med dem? den har jo ikke vater rette linjer som en 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2010 Er du så rik du da eller? Siden du har et par av dem og du har jo 5 x MB... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Er du så rik du da eller? Siden du har et par av dem og du har jo 5 x MB... som jeg har fått med meg, så er det ikke 5x nye MB,men gamle diesel slitere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 dere er SERIØST et spesielt miljø ass, ,men jeg ler godt, artig å se argumentasjonene dere kommer med, dere beskytter bilmerket deres med nebb og klør, er det fordi dere innser at BMW også har laget mye dritt? hehe, forøvrig skjønner jeg godt hvorfor alle kompisa mine selger BMWene sine nå, når jeg ser hva dere skriver Dette er det dummeste du noensinne har skrevet! I en test jeg fant opp nå nylig ble bimmers.no-gjengen kåret til de desidert beste merkefantastene, slo både Hyundai og Deawoofantaster langt ned i støvlene, og Volvo (som forøvrig ikke har en dedikert fanskare kun for volvo, det er et samarbeidsprosjekt med lego og nittedals fyrstikkeskedesignklubb) lå langt langt bak. Forøvrig så hadde jeg hadde en pakke med stupedame her om dagen, men jeg tenkte at det kanskje var noen tullinger som skrev noe på et forum en plass som en ifa-tilhenger ikke likte, derfor solgte jeg stupedamepakka mi. Good riddance! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 okey, da kaster jeg inn håndkleet, orker ikke bruke tid på å diskutere smak med folk som syns z3 eller z4 er en kurrant bil, det er rett og slett fasiten på ekkel bil, e30 316 blir jo en gud i forhold, jeg nekter å tro at smaken kan være så forskjellig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Hva skjer når fasiten resignerer? Kan andres syn få slippe til? Eller legges bare diskusjonen død? Dette har jeg ikke vert borti før! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Jeg klarer ikke forstå hvorfor du misliker sportsbiler? Du har jo en selv, så man skulle tro du verdsatte slike biler. Du har hatt noen poeng en gang i blant, men du er mer opptatt av å slenge dritt om BMW enn det BMW-folk er om andre merker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Mao hadde jeg nokså rett da jeg skrev at en 240 turbo holder følge med en 325. Hvor mange meter er 0,7 sekunder i 100 km/t? Ikke mange. Edit: Ja, for så vidt sant. Og mange vil sikkert si seg enig med deg. Men noen, som for eks vår venn 745 mener noe annet. 0,7 sekunder er nesten hele 20 meter i forskjell. (100 km/h = 27,777 m/s) 27,777 m/s * 0,7 s = 19,44 m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Svenske biler utgår med middels høye kneløft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Kjenner en som har kjørt Volvo i alle år og kunne ikke skjønne hvorfor Volvo ble sammenlignet med traktor. Det skjønte han derimot når han kjøpte seg en E39 530dA..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Jeg kjører nye V70 stadig vekk, og siste gangen var jeg helt skrekkslagen over lydnivået i kupeèn! Da jeg kom meg tilbake i min 12 år eldre E39 og konkluderte med at den var bedre lyddempet og hadde bedre sittekomfort, syntes jeg en ny V70 til en halv mill var en gedigen skuffelse! da er det bare å gratulere med det dummeste svaret på bimmers i 2010 hittil, Volvo utkonkurrerte både Mercedes og BMW på bemerkelsesverdig lavt støynivå i testen som ble utført hvor blant annet Mercedes, BMW og Ford Mondeo, Passat med flere tok del i, ganske godt gjort å si at den støyer mer når det er dem mest stillegående bilen i sin bilgruppe gratulerer, enten må man være overvektig eller så er det tullprat fra ende til annen, ja jeg har sittet i begge bilene om du lurte, forøvrig låter d5-motoren meget bra i forhold til andre diesler på mellomregisteret, men BMW-fanatikere påstår vel også at det er bedre komfort i en banerigga e30 enn en komfortbil som volvo v70, siden volvo er firkanta som er det beste argumentet som hittil har kommet frem fra deres side At du er full av dritt og kun ute etter å krangle har jeg skjønt for lenge siden,men det du kaller et "svar" her,var min seneste opplevelse av en V70 2.0d ikke en påstand om at BMW er bedre enn alle mulige biler. Dersom du trekker den dieselkosten ut av ræva di et lite øyeblikk og LESER innlegg,i stedenfor å kvesse klørne og skulle krangle på alt,hadde du kanskje fått med deg at jeg ikke disser Volvo. Vi selger Volvo på jobben,så jeg har prøvd alle modellene de har ute nå,liker faktisk flere av dem også, men min opplevelse av den V70'en var at det var mer kupèstøy enn i min egen bil. Har heller ikke sagt at det er bedre komfort i gamle biler,tvert imot. Men standardstolene i den V70'en,i skinn,gjør den slitsom å kjøre,da man sklir rundt i setet så det blir en pain. Kan du ikke heller ta med deg stanken av parafin og drosjebilfantasiene dine og bytte forum da,om alt du vil er å krangle og slenge dritt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Dette er iallefall tøft enten man vil eller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 alle har sine blemmer, ford med ka, volvo med denne osv kan tildels være enig i at z3 og z4 ikke er det beste som har blitt produsert av bmw... men det er meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Til syvende og sist er det jo smak og behag, folk har heldigvis ikke den samme opfatningen om alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå