Gå til innhold

Dissing av BMW?

Bjorni92
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 266
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Selvironi er vertfall fraværende hos de fleste bmw eiere.. Tommy som pisser på bmw-emblemet ler de fleste bmw-eiere av på en humoristisk måte her i ulsteinvik! Kjører du til Herøy med samme Volvoen,opelen whatever anna... Risikerer du regelrett og bli steina! Helt hjernedødt spørr du meg! I ulstein/hareid, henger folk ilag uansett! Om vi kjører Opel,Bmw,Mazda osv.. Spiller ingen trille! Gla i bil er vi alle sammen! (Herøy og Ulstein deles av en 100meter lang bro!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også fått SØPPEL kastet i nyrene på e36`n min på byen en gang, lurte på hvorfor i h***** han gjorde det, fikk til svar : Oi, sorry, trodde det var en søppelkasse!!!

ellers så får jeg jo høre mye anna crapp og, men tar det med et smil... for oftest :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også fått SØPPEL kastet i nyrene på e36`n min på byen en gang, lurte på hvorfor i h***** han gjorde det, fikk til svar : Oi, sorry, trodde det var en søppelkasse!!!

hahahahaha :lol: priceless! Da hadde jeg stryki med av latter, den var ny

hehe nope den er oooold :P

um9u8ckzzmfxjl4u98nf.jpg

Må innrømme at man kan se likheten... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha,ja sånt må man for helsike tåle å ta med humor.

Greit,om noen prøver å kaste søppel på bilen min blir jeg nok litt muggen,men det ville jeg blitt uansett hva jeg hadde kjørt.

Det Tommy pisser på BMW logo-merket gjør meg aldri forbanna,hvorfor skulle det det?

Jeg har min smak og han har sin - Volvo var kult nok det,helt til forhjulstrekken tok dem. Synes fortsatt 240 er det eneste alternativet til gammal god BMW,de tåler en trøkk bedre også. Men diesel...?

phøk åph! Jeg var en tur på butikken i dag,lasta varene inn i E28'en,heiv meg inn i bilen og freste fräscht ut av p-plassen,men syntes clutchpedalen var så jækla glatt,trodde det var snø og prøvde å tørke det på VELOURmattene jeg har i den bilen,bare for å kjenne diesellukta komme snikende..

En eller annen oljebrenner hadde lekket ut verdens mest illeluktende drivstoff i snøen,så jeg nå enten må rense matta på førersida,kjøpe ny,eller leve med den stanken av landbruksmaskin/aggregat/trailer i min hittil støkne gamlisbil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk masse kjeft av Volvomafiaen i Hardanger når jeg kom med min E34. "Nai, no he du kjøpt deg utgift", "heeeilt omogeleg å skru på sjølv", "kan ikkje ha BMW so e eldre enn 5 år" blahblah. De koste seg fælt når jeg måtte slepes med havarert vannpumpe en gang. Spørsmålet var "Jau, no e da vel aldri meir BMW?" med forventning i blikket.

Eg gjer no faen. De veit ikke bedre, som jeg sa før: Det er verst for de det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,ja det er liksom kun BMW som får vannpumpehavari.. ;)

Kjørt mye opel,de er virkelig lunefulle og streiker på de rareste måter,men å kjøre opel er allikevel alltid liksom greit fordi det er så "fornuftig" :P

Men hver enkelts forhold til sin bil/bilmerke er uansett noe personlig,og har ingen problemer med å se/respektere dette. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå bare slik at enkelte ikke vet at BMW er verdens beste bil. Ingenting å bry seg om. Det er verst for de det.

Nåvel.. DET var jo en tanke feil å si. BMW er greie biler, men verdens beste - det tviler jeg nok på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste vanlige bil for kjøreglade folk, hvertfall :) Synd for de som går glipp av moroa :D

Helt klart, alt avhenger av hva du vil ha men kvalitet og kjøreglede er BMW klart best på. Er ikke mange bilmodeler i verden som du får med bakhjulstrekk lenger, helt klart ett stort pluss til bmw.

BMW leverer en pakke som ingen andre merker kan måle seg me etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...