Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Greit de er dine for 400 pluss frakt. Får eg ikkje det så ligger de fint her. Vet ikke om eg vil ha de på sjøl ser du :wink: klarer ikke å bestemme meg......

Skrevet

Fin bil du har.

Om du kunne gjort meg en tjeneste?

Tatt bilde av di sorte nyrene dine på bilen, jeg vurderer og kjøpe sorte nyrer, da jeg egentligt ikke er noe fan av crome.

mvh. Håkon

Hvis du evt skal selge dem, pris?

Skrevet

Takk for det :D Kan ta bilder en gang med de på ja. Men det blir lenge til. De chrome m5 nyrene de selger på koed er ikkje så gode å få av å på.. men skal lakkere opp panser, så en gang i mai kansje??

Bare å google litt så finner du masse med svarte nyrer..

Skrevet
Greit de er dine for 400 pluss frakt. Får eg ikkje det så ligger de fint her. Vet ikke om eg vil ha de på sjøl ser du :wink: klarer ikke å bestemme meg......

da ligger de fint der. altfor dyrt. flere her inne som selger lykteselgere til 150,- og 250,- . Hadde gladelig kjøpt fra de,men det blir feil modell.

pen bil har du iallefall :)

Skrevet

da ligger de fint der. altfor dyrt. flere her inne som selger lykteselgere til 150,- og 250,- . Hadde gladelig kjøpt fra de,men det blir feil modell.

pen bil har du iallefall :)

Kansje eg skulle kjøpt ein lykteselgar? Hmmm.. :D Takk for fine kommentarer ang bilen, men er det ingen som er interessert i topic??

Bud mottas..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...