bmwe_e36 Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 var litt spesiel denna syns je men mangler det noe takktrekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2010 var litt spesiel denna syns je men mangler det noe takktrekk? husker ikke helt om det er noe mer innvendig taktrekk, står til vinterlagring så er lenge siden jeg har sett den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Utrolig kult av BMW å lansere Z1 i sin tid. Noe for seg selv de bilene der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Det går en rød slik en i Kristiansund! Ble litt grubling etter å ha sett den ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2010 det har vell vært 4 stk i norge som er registrert mener jeg å huske men det er bare 3 igjen siden den ene ble vrak.. noen som veit om det er riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Såvidt jeg veit lever Z1 sin BMW Z1 i beste velgående, og den er vel så og si strøken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW530D Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 det har vell vært 4 stk i norge som er registrert mener jeg å huske men det er bare 3 igjen siden den ene ble vrak.. noen som veit om det er riktig? Her er det en til: http://cid-4457e92fd231ce1d.skydrive.li ... 20Hamar%20^5Vikingskipet^6/DSC^_7455.jpg#resId/4457E92FD231CE1D!204 Eieren av denne sa også at det kun var 3 stk i Norge. Her er en til som jeg fant på finn.no for en stund siden: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... Id=1037990 Så hvis det går en rød en i Kristiansand (ifølge Hoem) så ser det ut som det kanskje er 4 medregnet din far sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2010 det har vell vært 4 stk i norge som er registrert mener jeg å huske men det er bare 3 igjen siden den ene ble vrak.. noen som veit om det er riktig? Her er det en til: http://cid-4457e92fd231ce1d.skydrive.li ... 20Hamar%20^5Vikingskipet^6/DSC^_7455.jpg#resId/4457E92FD231CE1D!204 Eieren av denne sa også at det kun var 3 stk i Norge. Her er en til som jeg fant på finn.no for en stund siden: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... Id=1037990 Så hvis det går en rød en i Kristiansand (ifølge Hoem) så ser det ut som det kanskje er 4 medregnet din far sin? bilen i den øverste linken er bilen til faren min det er samma regnr så da har du nok prata med fatter'n om det.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Spesielle biler ja, de jeg har sett er i klubben. Det som er mest oppsiktvekkende med disse, er at dørene går ned og inn i karosseriet når de åpnes Men hvorfor står den på bukker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2010 Spesielle biler ja, de jeg har sett er i klubben. Det som er mest oppsiktvekkende med disse, er at dørene går ned og inn i karosseriet når de åpnes Men hvorfor står den på bukker? ja folk titter veldig og ser to ganger når døra forsvinner ned i karosseriet den står på bukker så ikke gummien på dekka skal bli urunde og fordi det skal fikses på diverse ting som ikke er helt 100% det som skal fikses i før den blir tatt ut er -tuta virker ikke så den skal fikses -frontfangeren sitter ikke helt 100% noen glipper -frontlyktene sitter ikke helt 100% så de skal rettes på. (den har vært skadet i fronten en gang i tiden) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Skal vel litt til at gummi blir urund?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2010 Skal vel litt til at gummi blir urund?? haha, ja det skal nok det men.. er nok ikke hovedgrunnen til at den står på bukker den er ikke så veldig høy i fronten så da den står på bukker så blir det litt lettere å fikse frontlampene osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Skal vel litt til at gummi blir urund?? Er ikke gummien som blir urund.(Er urund ett ord forresten?) Er stålwirene i dekket som blir misformet. Men det er ikke verre enn at dekket får tilbake formen etter å ha blitt kjørt litt med.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 skjelden "E30" det her ja. er bare laget 8 000 av de. møtte 2 stk etter hverandre i sarpsborg i sommer. begga hadde norske skilter. en svart og en grønn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Skal vel litt til at gummi blir urund?? Er ikke gummien som blir urund.(Er urund ett ord forresten?) Er stålwirene i dekket som blir misformet. Men det er ikke verre enn at dekket får tilbake formen etter å ha blitt kjørt litt med.! Det er ikke bestandig dekkene blir hundre prosent runde igjen med kjøring, kommer litt an på hvor lenge bilen har stått, dekktrykk og dekktype Forresten gøy med en Z1 her da i havet av alle de "vanlige" BMWene, men er som flere ikke så begeistret for designet men litt artig fordi den er så anerledes og sjelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå