Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den røde E34 M5en som står hos Konghelle Bil er det jeg kaller strøken bil. Den skulle jeg gjerne lagt lankene på altså, hadde det bare ikke vært for for tre ting! Penger, plass og kvinnfolket! :wink:

Skrevet

Gjorde en kjapp beregning på en E39 535ia sedan 97-modell hadde kostet ny en gang i tiden for en tid tilbake. Bilen hadde alt utstyr bortsett fra DSP stereoen og utklappbart barnesete i baksete. Og den hadde en nypris i norge på ca 1,1 million. så 900 000 kan muligens stemme det.

Skrevet

Og satt å diskuterte med Michael istad over en pils og det han vel egentlig mener med strøken er i hovedtrekk at:

Interiør skal være helt og fint, alt det elektriske skal fungere.

Motor og drivlinje skal være feilfri.

Bra dempere foring etc, (kan godt være standar greier) men bilen skal ikke knirke, knarke, klokke lage ulyder og være tight og fin.

Ikke masse rust i falser, hjulbuer etc. Kan godt være en svær bulk i en dør sålenge resten av bilen er i meget god stand. En dør, en fanger etc kan enkelt kjøpes brukt somregel i riktig farge for en liten sum.

Han kan sikkert komme med en bedre definisjon selv imorgen når han blir edru:P

Skrevet
Og satt å diskuterte med Michael istad over en pils og det han vel egentlig mener med strøken er i hovedtrekk at:

Interiør skal være helt og fint, alt det elektriske skal fungere.

Motor og drivlinje skal være feilfri.

Bra dempere foring etc, (kan godt være standar greier) men bilen skal ikke knirke, knarke, klokke lage ulyder og være tight og fin.

Ikke masse rust i falser, hjulbuer etc. Kan godt være en svær bulk i en dør sålenge resten av bilen er i meget god stand. En dør, en fanger etc kan enkelt kjøpes brukt somregel i riktig farge for en liten sum.

Han kan sikkert komme med en bedre definisjon selv imorgen når han blir edru:P

Skeptisk. Dette høres ut som utvanning av begrepet stroken for min del.

Skrevet

Vist du finner ein strøken e34 så er du heldig. Eg er på leit etter det samme. Men dei eg har vert å sett på har enten rustproblem eller utslitte slitedeler som eieren ikkje har giddet å bytte...

Skrevet

Samme hva begrepet strøkent betyr, jeg vil hvertfall kjøpe en bra bil. Er ikke interesert i en hævv.... men såklart det er gamle biler og noe må man regne med.

Hva den koster ny driter jeg egentlig i....

Skrevet
Du kan få kjøpe min for 100 lapper. O:)
Hva slags lapper :lol:

Det meste er vel til salgs i verden bare en byr det eieren ønsker;-).

For å si pris må enn også vite definasjonen for den som spørr. Jeg vil si etter hva trådstarter har gitt av opplysninger fra 45 til 100 000,-.

Skrevet

må nok gi fort 50 lapper for noe som er i nærheten av strøken hvertfall . hvis jeg skulle solgt min så hadde det nok blitt 100 tusen + hvertfall . det er nok ingen som vil gi he he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...