Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Detta var en skikkelig sleeper det! Hehe ;) Det eneste som så mistenkelig ut var den taue kroken i fronten, men det er jo fornuftig på Gatebil :)

Skulle du selge sa du? Ser den har HJ skilter.. Hadde vært kult og fått den tilbake til Kongsvinger :lol:

Sleeper ja, det er egentlig hele tanken bak denne bilen. :)

Håper det var kult å se litt ratting, selvom det blir litt lite røyk bak denna :P

Mange andre ser jo mer race rigga ut, så jeg likte denna! :) Litt ratting må til! :P 90% av alle E30`r som var der hadde jo turbo, så jeg syntes du klarte deg bra jeg! :applause:

Denna dama di får jaggu gjennomgå uansett tema, stakkar! Hehe ;)

• Svar 372
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hvotfor må du forsvare deg?

Beklager jeg sa under brystkasse, men pr. Definisjon har også kvinner dette, bare med litt ekstra fett.

Huff da, "ekstra fett"

Få se video fra goproen nå da, pupper eller'ei

Skrevet
Hvotfor må du forsvare deg?

Beklager jeg sa under brystkasse, men pr. Definisjon har også kvinner dette, bare med litt ekstra fett.

Huff da, "ekstra fett"

Få se video fra goproen nå da, pupper eller'ei

Dør as :P

Skrevet

Ikke mye sikkerhet i de beltene.

1- Taker du så får du taket tredd så jævlig over hode pga du har ingen mulighet til å legge overkroppen ned. ALDRIG bruk 4,5 eller 6 punkt uten bur. Det er mindre sikkert en orginal 3 pkt.

2- Med magebeltet så høyt oppe så vil du gli rett under magebeltet etter en kollisjon, og ødlegge det meste av ribbein og alt som måtte følge med på kjøpet der.

Det heter sikkerhet system, da kan man ikke bare ha 1 eller 2 av tingene.

Skrevet

Jeg tror ikke de bryr seg om hvordan belter folk bruker. Sålenge man har belter.

Uansett, om man kræsjer en e30 går det rimelig galt uansett. Men på bane er det mindre fare for å kræsje ordentlig med fronten inn i en vegg osv.

Jeg ville kanskje satt på noen andre bremser enn org 325 på denne med den effekten du har.

Mister du ikke pedalen når det blir litt varmt? Så den bare på autoslalom, men du har kanskje oppgradert de siden det =)

Skrevet

Rart jeg ikke har vært her inne før, gromt prosjekt dette da :applause:

Kule bilder også, del gjerne videoen fra Goproen :)

Skrevet

Nå Mr Larsen racing og Hylle er dere ute på rynn is igjen !! :^o:^o[-X[-X:wink::wink:

A rulle med en E30 uten bur, går ofte meget fint. De er meget harde i taket tenk ! Ja, jeg snakker av erfaring. :wink:

At du sitter fast i 4-6 pungt uten bur, er mye bedre det enn med vanlige belter. Om man blir kjørt på eller tar noen runder på taket, sitter man i setet og ikke blir slengt rundt.

Det med 4-6 pungt er mere viktig en bur spør du meg.!!

Skrevet

At du sitter fast i 4-6 pungt uten bur, er mye bedre det enn med vanlige belter. Om man blir kjørt på eller tar noen runder på taket, sitter man i setet og ikke blir slengt rundt.

Jeg må si meg enig i dette, for det er utrolig viktig å "henge fast" i setet hvis en velter rundt. Bur er viktig, men et tak blir ikke paddeflatt sånn helt uten videre - da er det viktigere å ikke vingle rundt i stolen.

Skrevet
Nå Mr Larsen racing og Hylle er dere ute på rynn is igjen !! :^o:^o[-X[-X:wink::wink:

A rulle med en E30 uten bur, går ofte meget fint. De er meget harde i taket tenk ! Ja, jeg snakker av erfaring. :wink:

Nei. Jeg har snakka med folk som driver med racing med E30 i forbindelse med at jeg skal oppgradere sikkerheten i min E30. Ja, man sitter fast med4-6 pkt, men det kan også vere negativt. Og det at man fortsatt får bruke 4 pkt er ganske utrulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...