Reset Skrevet Juli 2, 2013 Skrevet Juli 2, 2013 Hoi Hvor blei det av denne egentlig? Denne ble solgt, jeg spottet den vertfall på E30meet
Kristian H. Foss Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Skrevet Juli 2, 2013 Den ble solgt til en nede i østfold et sted. Den lever visst enda ja! Fy fader for en seigliva bil dette er... Tålte myye missbruk! Fra Fordtreffet 2012. Mvh
Laudrup Skrevet Juli 2, 2013 Skrevet Juli 2, 2013 Aha, den gikk til Østfold. Trodde jeg så den et annet sted bare Det er kvalitet fra Bayern
kaeiko Skrevet August 17, 2013 Skrevet August 17, 2013 Den er det jeg som eier nå prøver å få brukt den mest mulig og prøver å stelle godt med den! Utrolig morsom bil! https://www.dropbox.com/s/dmpda9akb9n3g ... .22.53.jpg
Kristian H. Foss Skrevet August 17, 2013 Forfatter Skrevet August 17, 2013 Så den på fordtreffet, bra kjørt og kult at den er i full gang ennå! Første gangen jeg ser den på banen og må inrømme at det er helt sinnsykt tøff lyd i den. Mvh
kaeiko Skrevet August 18, 2013 Skrevet August 18, 2013 Haha den bilen skal nok være i full gang en stund til! På det Ford treffet syntes jeg dem var litt strenge, mtp sladding. Ble fort svartflagga! Var det bilen din som stod i depot? CE registrert?
Kristian H. Foss Skrevet August 18, 2013 Forfatter Skrevet August 18, 2013 Flere jeg kjenner som kjørte ford som ble flagga også, kjipt.. Kjørte bilen ned, angra litt på at jeg ikke tok med hjelm og penger til kjøring. Mvh
Kristian H. Foss Skrevet August 18, 2013 Forfatter Skrevet August 18, 2013 Flere jeg kjenner som kjørte ford som ble flagga også, kjipt..Ja stemmer, kjørte bilen ned, angra litt på at jeg ikke tok med hjelm og penger til kjøring. Mvh Mvh
kaeiko Skrevet August 18, 2013 Skrevet August 18, 2013 var en flaggvakt som ble veldig lei seg når folk sladda i svingen etter langsletta, når man slutta å skrense der så var resten ganske ålreit. skulle hatt med deg hjelm og penger ja, må jo få brukt den bilen din
Kristian H. Foss Skrevet August 18, 2013 Forfatter Skrevet August 18, 2013 Den blir brukt, tenk ikke på det! Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå