HagenJR Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Gleder meg til å følge med, sinnsykt rått prosjekt Stå på , blir den å se på noen treff i sommer da? Takker og bukker! Skal kjøre med den på de fleste bil-treffene i østlands-området til sommeren, hadde vært morsomt å fått prøvd den på noen bane-treff også. Håper å se den på en bane i sommer ja
Kristian H. Foss Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Skrevet Februar 7, 2010 Blir spennende å teste kjøreferdighetene på bane med en bil som skyver litt
HagenJR Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Blir spennende å teste kjøreferdighetene på bane med en bil som skyver litt Det skjønner jeg godt, håper på å finne meg et prosjekt i nermeste fremtid jeg også Hadde håpet på å finne meg en e23 745, men er så få av de så får se om det dukker opp noen andre spennende biler Skal ha bil med litt mere motor enn nå til sommeren
Kristian H. Foss Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Skrevet Februar 7, 2010 Blir spennende å teste kjøreferdighetene på bane med en bil som skyver litt Det skjønner jeg godt, håper på å finne meg et prosjekt i nermeste fremtid jeg også Hadde håpet på å finne meg en e23 745, men er så få av de så får se om det dukker opp noen andre spennende biler Skal ha bil med litt mere motor enn nå til sommeren Ja, morro med litt motor. Får håpe du kommer over et bra eksemplar da
HagenJR Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Blir spennende å teste kjøreferdighetene på bane med en bil som skyver litt Det skjønner jeg godt, håper på å finne meg et prosjekt i nermeste fremtid jeg også Hadde håpet på å finne meg en e23 745, men er så få av de så får se om det dukker opp noen andre spennende biler Skal ha bil med litt mere motor enn nå til sommeren Ja, morro med litt motor. Får håpe du kommer over et bra eksemplar da Om det ikke er bra, så er jeg ivertfall villig til å bruke all min fritid og litt til får å få den bra:D
Kristian H. Foss Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Skrevet Februar 7, 2010 Ja, det er rett innstilling!
Kristian H. Foss Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Skrevet Februar 16, 2010 Da er den røde bilen endelig eu-godkjent, så da er det muligheter for det kan skje ting fremover. Har planer om å løfte ut is-motoren til helga, og se hva som evt må gjøres om/ modifiseres.
Kristian H. Foss Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Skrevet Februar 16, 2010 Har også bestilt svart grill og øyelokk. Øyelokkene kommer i svart abs-plast, så de skal forbli svarte. Synes selv et er penest. Slik, med andre ord.
Evenol Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 Da ble det en liten økt på værste' i går sammen med Kristian. Vi fikk ihvertfall begynt, selvom det gjenstår en god del... Her kommer noen bilder: Dårlig bilde av selveste brakka, glemte motorbilder men tar det neste gang: Klargjøring: Tappet kjølevæske etc.: Motoren som skal ut:
Evenol Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 Fått skrudd litt nå ja: Gutten i røyken: Snart ut: Vips!:
Evenol Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 Eieren er fornøyd:) Skal snart begynne å ta ut B38'n av den svarte E30'n. Bilder kommer!
olsensheep Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 heey gamle bilen min jo kjøpt den av en som heter Joachim? Morro å se det ble prosjekt til slutt kommer til å følge med på prosjektet;) spent Her er ett bilde fra i sommer da jeg hadde den
Jørgen-Fastbmw Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 Litt greit å sladde skiltnummer når du ser eigaren har gjort det Stilig prosjekt foresten
Kristian H. Foss Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Skrevet Februar 24, 2010 Det stemmer olsensheep, kjøpte den i Trondheim av en Joachim. Takk for tilbakemeldinger! Det gir pågangsmot! Skal se om vi rekker å få ned bakstillinga i kveld. Skal prøve å få dokumentert det meste i bilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå